Gå til innhold

VGD Off-topic VÅKS


SirJames™
Melding lagt til av Diskusjon.no

Tråden stenges for gjentatte brudd på bruk av tjenesten.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jau, eg er takksam for denner oppmerksomheit og vil takka både Hanner SirOwen og adle dei andre fylgesvenane me har.

Kven kunne tru noko sånt, at eg får den Prryympipokal, nei detta er bare rørande!

Hanner Yiddo feller nu den tåre og det bliver stor festivitas når den morgen gryr og har blitt til denner eftermiddag.

Lenke til kommentar
Ale-Fawk skrev (3 minutter siden):

Hvordan klarer dere å være i så godt humør hele tiden? Deprimert som faen, jeg. Corona klarte ikke å knekke meg, så da må jeg i så fall gjøre det selv. Mad world.

Tror du jeg er i topp humør, tro igjen. Fredag var fryktelig. Hadde jeg vært alene hadde jeg ikke vært her.

Beklager ordbruken, men det var tøft igår.

Endret av Stormoen33
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb
Stormoen33 skrev (3 minutter siden):

Tror du jeg er i topp humør, tro igjen. Fredag var fryktelig. Hadde jeg vært alene hadde jeg ikke vært her.

Beklager ordbruken, men det var tøft igår.

Ikke godt å høre! Håper det går bra med deg. 

Lenke til kommentar
Stormoen33 skrev (4 minutter siden):

Det går bra med meg, av en eller annen grunn er langfredag en tung dag for meg, det har det vært siden jeg var liten. Slikt må man bare overvinne, og gå videre.

Husker jeg var hos mine besteforeldre en langfredag or en liten steinalder siden. Min farmor laget klubb (potetball) hele dagen. Den lengste dagen i mitt liv, for ikke å snakke om den lengste fredagen, som det var. Lite visste jeg.  

Lenke til kommentar
Tyttebærtryne skrev (2 minutter siden):

Husker jeg var hos mine besteforeldre en langfredag or en liten steinalder siden. Min farmor laget klubb (potetball) hele dagen. Den lengste dagen i mitt liv, for ikke å snakke om den lengste fredagen, som det var. Lite visste jeg.  

Det har alltid vært slik for meg, jeg vet ikke hvorfor. 

Lenke til kommentar
Stormoen33 skrev (1 minutt siden):

Det har alltid vært slik for meg, jeg vet ikke hvorfor. 

Noen ganger går det bare oppover. Som liten pjokk fikk jeg et annet perspektiv på langfredag. For lang var den. Jeg mener, å se en bestemor lage mat i x antall timer gjør noe med hvem som helst. Kanskje spesielt på en langfredag, når man ikke vet hvorfor, og hvor lang den er.

Lenke til kommentar
Tyttebærtryne skrev (2 minutter siden):

Noen ganger går det bare oppover. Som liten pjokk fikk jeg et annet perspektiv på langfredag. For lang var den. Jeg mener, å se en bestemor lage mat i x antall timer gjør noe med hvem som helst. Kanskje spesielt på en langfredag, når man ikke vet hvorfor, og hvor lang den er.

Det kan være Tyttebær, men det er følelsen dagen gir meg som jeg ikke skjønner? Hvorfor skulle dette være noe annerledes enn en hver annen fredag, eller om julaften var på en fredag, eller 17.mai? Heldigvis ferdig med den nå, så vi trenger ikke snakke mer om den.

Lenke til kommentar
Stormoen33 skrev (12 minutter siden):

Det kan være Tyttebær, men det er følelsen dagen gir meg som jeg ikke skjønner? Hvorfor skulle dette være noe annerledes enn en hver annen fredag, eller om julaften var på en fredag, eller 17.mai? Heldigvis ferdig med den nå, så vi trenger ikke snakke mer om den.

Jeg synes det er en lang dag, ene alene fordi jeg så min farmor lage mat i flere timer. Var som ung hellig overbevist om at langfredag skyldtes flere timer med matlaging. Jeg er ikke spesielt religiøs av meg, i motsetning til nevnte farmor. 

 

Om noen påstår du vil ha en trist eller jævlig onsdag, så stiger sannsynligheten for at den blir slik ......... trur eg.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...