Gå til innhold

VGD Off-topic VÅKS

SirJames™
Melding lagt til av Diskusjon.no

Tråden stenges for gjentatte brudd på bruk av tjenesten.

Anbefalte innlegg

Skrevet
6 minutes ago, Stormoen33 said:

Jeg bor som kjent i Molde, så vi var kanskje ikke først i køen om å få filmen.

I Halden, med kun en sal, så var vi heldige om vi fikk filmene i løpet av 2 måneder. Ble mange turer til Fredrikstad som hadde flere saler og dermed fikk filmene tidligere.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
TitanSable skrev (6 minutter siden):

Jeg må faktisk innrømme at piratkopiering har tvunget frem et distribusjonssystem som er bedre for forbrukerne.

Markedsmekanismer i fri dressur.

Skrevet
TitanSable skrev (1 minutt siden):

Hva med National Lampoon filmene? 

Meh. Litt for barnslig humor for meg. Jeg HATER jo f eks Hangover. Hadde faktisk lyst til å gå fra kinoen.

Skrevet
TitanSable skrev (3 minutter siden):

Du er en gåte. Du liker Mike Myers men misliker barnslig humor?

Liker ikke Waynes World. Austin Powers har sine øyeblikk. So I married er mer en drama-komedie.

Skrevet

Hvis man liker god komedie, så må jeg på det varmeste anbefale Johnny Stecchino. Mange helt ubetalelige scener.
Welcome to the Sticks er også stor. Var vel en stund Frankrikes mest sette film. Fortjent.

Skrevet
TitanSable skrev (9 timer siden):

Tips: lydbøker, de som er godt laget, kombinert med lange turer i marka gir bøker en ny dimensjon.

På fisketur vil jeg høre fuglesang. Lydbok (sjeldent) og musikk passer når jeg klipper plen eller bruker kantklipper.

Skrevet
Stormoen33 skrev (9 timer siden):

På 80-tallet? Hadde ikke VHS-maskin den gangen. 

Tror VHS-spiller ble kjøpt i 1986. Før den tid var det leie av movieboks. Kostet vel 30-40 kroner for hver film som ble leid. Ganske dyrt i forhold til i dag hvor Netflix, HBO og andre er veldig billig.. Men revolusjon med VHS-spiller når man kunne ta opp fra TV!

Gikk ikke alltid like bra. Husker jeg tok opp en FA-cupfinale mellom Liverpool og Everton siden jeg skulle på fisketur. At det skulle bli ekstraomganger var ikke med i beregningen...

Skrevet

Når det gjelder skrekkelige filmer, så er Hotel St. Pauli høyt oppe på listen. Fatter ikke at jeg klarte å se den ferdig. Mulig det skyldes Amanda Ooms.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...