Gå til innhold

VGD Off-topic VÅKS


SirJames™
Melding lagt til av Diskusjon.no

Tråden stenges for gjentatte brudd på bruk av tjenesten.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
1 minute ago, Tyttebærtryne said:

Det er snø i Arendal også? Hjelpes.

 

Er vel inne hos deg det snør, all den tid min og Grancas kommentar rettet seg mot den generelt håpløse journalistikken her til lands. At en C-kjendis får sneip, er IKKE noe resten av Norge trenger å vite.

Lenke til kommentar
SirOwen skrev (Akkurat nå):

Er vel inne hos deg det snør, all den tid min og Grancas kommentar rettet seg mot den generelt håpløse journalistikken her til lands. At en C-kjendis får sneip, er IKKE noe resten av Norge trenger å vite.

Jeg er ferdig med å produsere barn, så dere skal få slippe å lese mer om dette i media.

Lenke til kommentar
SirOwen skrev (2 minutter siden):

Er vel inne hos deg det snør, all den tid min og Grancas kommentar rettet seg mot den generelt håpløse journalistikken her til lands. At en C-kjendis får sneip, er IKKE noe resten av Norge trenger å vite.

Sorry Mac, men feil. Kom på spørsmålet da jeg trålet vg.no. Artikkelen var bare en link til personen. Om artikkelen var tema, så ville spørsmålet vært noe helt annet. Om artikkelen er generell håpløs journalistikk er en annen sak. 

Lenke til kommentar
6 minutes ago, Tyttebærtryne said:

Om artikkelen er generell håpløs journalistikk er en annen sak. 

Som jeg og Granca valgte å fokusere på. 

Dette fordi vi ikke aner svaret på den opprinnelige "quizen", hvilket igjen skyldes at vi ikke kaster bort tiden med å se slike C-kjendiser på flatskjermen. Så nå vet du det, ditt store tyttebær ??

Endret av SirOwen
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...