Gå til innhold

VGD Off-topic VÅKS


SirJames™
Melding lagt til av Diskusjon.no

Tråden stenges for gjentatte brudd på bruk av tjenesten.

Anbefalte innlegg

SirOwen skrev (2 minutter siden):

Hva skuer mine øyne? Hva med den elleville prestasjonen til samtlige i S02E05? 

Regner med at du sov gjennom halve serien, hmpf... ?

Synes hele serien var masete og kjedelig, "historien var heller ikke mye å skryte av, men som sagt smaken er som baken :)

  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
2 minutes ago, Stormoen33 said:

Jo det skal jeg. Har ei datter på snart to år, en gutt på åtte og ei datter på 17, sytten år. Det er nok nå.

Bare vent til samboeren din finner en ung, høy og mørk herremann. Og du gjør det samme, men med motsatt kjønn, som igjen blunker til deg med dådyrøyne og bønnfaller deg om å gi henne en bolle i ovnen :D:D

Lenke til kommentar
SirOwen skrev (1 minutt siden):

Som jeg og Granca valgte å fokusere på. 

Dette fordi vi ikke aner svaret på den opprinnelige "quizen", hvilket igjen skyldes at vi ikke kaster bort tiden med å se slike C-kjendiser på flatskjernen. Så nå vet du det, ditt store tyttebær ??

Nå er jeg ganske sikker på at du har sett henne som programleder på norsk TV, flere ganger ........... dog uten at jeg "vet" det

Lenke til kommentar
Stormoen33 skrev (Akkurat nå):
HYYYL skrev (3 minutter siden):

 

Han er jo ung til sinns da HYYYL, det må være lov. Jeg er jo også det, men jeg er spoken for ...

Selvsagt men han spurte om utesteder for "voksne, gikk utifra folk på hans alder.

Lenke til kommentar
1 minute ago, HYYYL said:

Er ikke du 50+ ?

Vet at denne var til Granca, men kan svare for meg selv. 

Jeg takler dessverre ikke damer på min alder (50). De er gamle i hodet (er i strikke- og barnebarn modus), ekstremt fastlåst i egne vaner og preferanser, samt stiller urasjonelle krav til nye menn, krav som indikerer at de har blitt såret tidligere, og egentlig hater alt som heter mannfolk. 

Leser feks mye rart på Tinder. Ikke skal de ha folk som stemmer på visse partier, man må være høyt utdannet, og det er nesten et krav at man må være topptrent med sixpack. Mens de selv ser ut som gamle ugler med appelsinhud.

I går leste jeg om en som KREVDE at man måtte kunne beherske bruken av tennstål, og at man jevnlig sov utendørs.

Give me a f...... break.

Og dette har ingenting med å være gammel gris å gjøre, men med det faktum at forskjellige folk trives med forskjellige typer mennesker. Jeg trives best med folk som fortsatt ser fremover i livet, ikke bakover. Dsv 30-40 åringer.

  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar
SirOwen skrev (2 minutter siden):

Jeg trives best med folk som fortsatt ser fremover i livet

Kunne ikke vært mer enig! Jeg vil ha det moro resten av livet også. Det har vært det til nå, og jeg har ingen planer om å slutte. A4-livet får andre døllinger ta seg av. Da dør jeg heller leende den dagen jeg fyller 70!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...