Gå til innhold

VGD Off-topic VÅKS


SirJames™
Melding lagt til av Diskusjon.no

Tråden stenges for gjentatte brudd på bruk av tjenesten.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
3 minutes ago, TitanSable said:

Jeg begynte på en ny jobb i Finland der jeg ikke kjente noen. Eneste måten å være sosial med finner på arbeidsplassen er i kaffepausene. Så jeg ofret meg og begynte å drikke kaffe for å ikke bli sett på som sær (selvom det er mye særere å begynne med kaffedrikking for å kunne ha kontakt med folk).

Har jobbet litt med finner før i tiden. 

For å si det sånn; du kunne fint ofret deg ved å drikke vodka istedetfor kaffe..

Lenke til kommentar
Just now, SirOwen said:

Har jobbet litt med finner før i tiden. 

For å si det sånn; du kunne fint ofret deg ved å drikke vodka istedetfor kaffe..

Jeg har sett mye rart når det gjelder finske håndverkere (de verste faktisk i Norge da de bygde papirfabrikk her i byen). Innen IT så er det ikke like akseptabelt å drikke på jobben; stort sett pyser i den bransjen.

Lenke til kommentar

Bra at Rashford får tid til å lege ryggskaden sin. Han var i veldig god form også. Mange lag jeg ikke liker, men håper aldri noen blir skadet. Se på City uten De Bruyne. Eller tenk på Liverpool uten van Dijk om det skulle skje.

Endret av Ale-Fawk
Lenke til kommentar
TitanSable skrev (2 minutter siden):

Ser at du forsøker å trøste Ale hver gang han kommer på 2. plass. Hvis du er redd for at han bryter sammen så er det ingen fare for det. Han er FFK-fan og vant med stang-ut.

Tenkte at når du avslørte teknikken i romjula eller når det var, ville alle bruke den, men virker ikke som at folk hører. Nå vant jeg jo i går på ren slump, men allikevel. Det er ikke blitt så bingo som jeg trodde. Kommer imidlertid ikke til å delta spesielt aktivt, noe som virker å ha gått utover motivasjonen til visse personer.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...