Nightwish. Skrevet 15. mars 2020 Skrevet 15. mars 2020 Jeg puttet penger opp i en kopp hos en fyr som stod på et hjørne og så sliten ut. Lite visste jeg at han koset seg med en kopp Caffè latte. 2
TitanSable Skrevet 15. mars 2020 Skrevet 15. mars 2020 1 minute ago, Yiddo10 said: og setter en strek der. Nå som det begynte å bli gøy. (de ble strengt tatt jaget bort og ikke flyttet ? )
BrorneDin Skrevet 15. mars 2020 Skrevet 15. mars 2020 TitanSable skrev (Akkurat nå): Nå som det begynte å bli gøy. (de ble strengt tatt jaget bort og ikke flyttet ? ) Noen andre må nesten ta opp hansken. Man blir sliten av å sitte inne hele dagen mens man prøver å oppdatere seg på alt som er av nyheter. 1
TitanSable Skrevet 15. mars 2020 Skrevet 15. mars 2020 Just now, Yiddo10 said: Noen andre må nesten ta opp hansken. Man blir sliten av å sitte inne hele dagen mens man prøver å oppdatere seg på alt som er av nyheter. Haha!. Jeg logger av snart uansett. Har telefonmøte med noen kunder i morgen tidlig. Er ok å se våken ut. Burde jo egentlig hatt fri og sett på Westworld i natt.
Stormoen33 Skrevet 15. mars 2020 Skrevet 15. mars 2020 Er vel bare 20 smittede her i fylket ennå, så tar det ganske rolig. Har vel vært den beste helga på lenge her i huset. 1
TitanSable Skrevet 15. mars 2020 Skrevet 15. mars 2020 1 minute ago, Stormoen33 said: Er vel bare 20 smittede her i fylket ennå, så tar det ganske rolig. Har vel vært den beste helga på lenge her i huset. Her i Østfold har vi jo fått med alle smittede fra Akershus og Buskerud i statistikken. Foreløpig kun 1 bekreftet smittet i byen. Siden vedkommende hadde trent en del på treningssenteret så har han satt et par hundre i karantene. 1
Stormoen33 Skrevet 15. mars 2020 Skrevet 15. mars 2020 TitanSable skrev (1 minutt siden): Foreløpig kun 1 bekreftet smittet i byen. Siden vedkommende hadde trent en del på treningssenteret så har han satt et par hundre i karantene. Det var jo smart.
TitanSable Skrevet 15. mars 2020 Skrevet 15. mars 2020 Just now, Ale-Fawk said: Er hodepine et symptom eller ikke? Er vel ganske vanlig signal fra kroppen dersom man sitter inne og foran en skjerm mesteparten av dagen. 1
SirJames™ Skrevet 15. mars 2020 Forfatter Skrevet 15. mars 2020 9 minutes ago, TitanSable said: Jeg begynte å drikke kaffe sent i livet Kondolerer Har selv tilgode å gå i den fella. 1
Stormoen33 Skrevet 15. mars 2020 Skrevet 15. mars 2020 SirOwen skrev (1 minutt siden): Kondolerer Har selv tilgode å gå i den fella. Så det er ikke bare jeg som ikke drikker kaffe????????
Nightwish. Skrevet 15. mars 2020 Skrevet 15. mars 2020 Ingen smittet (vet jo aldri sikkert) her i kommunen. Min bror skulle utover til familiehytta i helga, men får ikke lov. Mulig det ikke er 100% forbudt, da jeg ikke kjenner til ordlyden i meldingen han fikk. Litt forskjell på Hemsedal og her når det gjelder hytter i forhold til befolkning.
TitanSable Skrevet 15. mars 2020 Skrevet 15. mars 2020 Just now, SirOwen said: Kondolerer Har selv tilgode å gå i den fella. Jeg begynte på en ny jobb i Finland der jeg ikke kjente noen. Eneste måten å være sosial med finner på arbeidsplassen er i kaffepausene. Så jeg ofret meg og begynte å drikke kaffe for å ikke bli sett på som sær (selvom det er mye særere å begynne med kaffedrikking for å kunne ha kontakt med folk).
BrorneDin Skrevet 15. mars 2020 Skrevet 15. mars 2020 Ale-Fawk skrev (4 minutter siden): Er hodepine et symptom eller ikke? ? Yiddo? Noen får det viss ja, men tror heller det kan være på grunn av mye skjermtid som nevnt over. Mer vanlig ved influensa sier dem: https://www.vg.no/spesial/c/stories/9vd0Ww 1
BrorneDin Skrevet 15. mars 2020 Skrevet 15. mars 2020 Et par stykker smittet i Oslo kan det se ut til.
Nightwish. Skrevet 15. mars 2020 Skrevet 15. mars 2020 Ale-Fawk skrev (5 minutter siden): Er hodepine et symptom eller ikke? ? Yiddo? Jeg er ikke Yiddo, men. Hyggelig at jeg har feber, hoste og vond hals nå, men er nok ikke smittet.https://www.dagsavisen.no/nyheter/innenriks/dette-er-symptomene-pa-korona-1.1681619
Stormoen33 Skrevet 15. mars 2020 Skrevet 15. mars 2020 Tyttebærtryne skrev (1 minutt siden): New Order på NRK2. Recommended. Sett den før. 1
BrorneDin Skrevet 15. mars 2020 Skrevet 15. mars 2020 Ale-Fawk skrev (Akkurat nå): Takk. Men vil ha Yiddo som en second opinion. Haha, jeg tror ikke jeg er noe å stole på. Men går nok helt fint dette her. 1
Anbefalte innlegg