Gå til innhold

VGD Off-topic VÅKS

SirJames™
Melding lagt til av Diskusjon.no

Tråden stenges for gjentatte brudd på bruk av tjenesten.

Anbefalte innlegg

Skrevet
SirOwen skrev (2 minutter siden):

God idé, kanskje jeg burde synge YNWA når jeg dusjer, den er passe lang i forhold til å bli passe ren.

Anbefales, De vil bli lystig til sinns.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
2 minutes ago, Stormoen33 said:

Jau, kva medisinar ønsker herren?

Hvis du allikevel sitter klar med reseptblokken, kan jeg tenke meg et par liter med Bergensk Brystbalsam.

ab149676-e261-45d1-8b6c-e686bcca2c02.jpg

Skrevet
SirOwen skrev (2 minutter siden):

Hvis du allikevel sitter klar med reseptblokken, kan jeg tenke meg et par liter med Bergensk Brystbalsam.

Her må det nok konfereres med HYYYL, Demses vil høre fra oss når avgjørelsen er tatt.

Skrevet
SirOwen skrev (1 minutt siden):

Anywaaaay, klokken er 03.00, på tide å hoppe i dusjen. Yes, that's right, nyvasket sengetøy ?

Samme her, bortsett fra at jeg allerede har dusjet, rent sengetøy though ... Blir bra.

God natt Owen.

Gjest Slettet+9817324
Skrevet (endret)

En gang Burt Ward sang i dusjen så trodde hotellpersonalet det var en katt i dusjen pga syngte så falskt (akkurat som Drebin i Nakne Pistol , lol !)

Endret av Slettet+9817324
Gjest Slettet+9817324
Skrevet

"Until we meet again , may God bless you , adios......wise men say , only fools rush in......"

Go natt

Skrevet

Hvis man frykter å bli smittet, så er ikke LPA på en lørdag å anbefale. Tusener på tusener av muligheter kan man trygt si.

Skrevet

Er altså hjemme igjen, gnurebukker! To uker med karantene, slanking, rydding og diskusjon venter. Nå kan våren bare komme!

Skrevet
Granca skrev (6 timer siden):

Er altså hjemme igjen, gnurebukker!

Velkommen hjem,Granca! 
Så du noe til Nina Owing på LPA? Hun var på nyhetene kun på telefon) og meldte om kaos der.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...