Gå til innhold

VGD Off-topic VÅKS


SirJames™
Melding lagt til av Diskusjon.no

Tråden stenges for gjentatte brudd på bruk av tjenesten.

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+9817324
Granca skrev (23 timer siden):

Kommer en norsk versjon av Dum og Dummere nå. Skal hete Uschpaa og uschpaaere. Gleder meg!

Kommer remake av Sammos "Enter the Fat Dragon"

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Ale-Fawk skrev (3 minutter siden):

Hva er greia med de som er på fjellet? Er litt omtåket av valium og sobril nå

Det er ikke så store samfunn på disse små stedene. Når innbyggertallet øker med masse (tror det var snakk om 10.000 i Hemsedal, men ikke sikker) blir det et helvete for dem som allerede bor der. Kommunene ønsker å bruke ressursene på dem som bor der. Det vil bli et vanvittig trøkk om det kommer masse hyttefolk fra andre steder med Corona. Hadde folk klart å holde seg der dem hører hjemme, så hadde man kanskje hatt kontroll på mer av spredningen.

Endret av Yiddo10
  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar
Just now, dengelgen said:

Er ikke bare i Norge det skjer, twitter flommer over av bilder av tomme hyller. 
Noe som fører til mer hamstring! 

Jeg vet, det samme skjer på Gran Canaria.

La meg si det sånn, hvis 3. verdenskrig bryter ut er det ikke mye håp for menneskeheten mtp hvordan folk ter seg i dag..

Lenke til kommentar
Yiddo10 skrev (1 minutt siden):

Det er ikke så store samfunn på disse små stedene. Når innbyggertallet øker med masse (tror det var snakk om 10.000 i Hemsedal, men ikke sikker) blir det et helvete for dem som allerede bor der. Kommunene ønsker å bruke ressursene på dem som bor der. Det vil bli et vanvittig trøkk om det kommer masse hyttefolk fra andre steder med Corona. Hadde folk klart å holde seg der dem hører hjemme, så hadde man kanskje hatt kontroll på mer av spredningen.

Det er helt korrekt. Skitrekkene er vel også stengt, så hvorfor dra da?

Lenke til kommentar
Stormoen33 skrev (1 minutt siden):

Det er helt korrekt. Skitrekkene er vel også stengt, så hvorfor dra da?

All fornuft forsvinner når folk ser ordet "KRISE".

Må nok legge folk i tvangstrøye og bolte igjen dører her også etter hvert.

Endret av Yiddo10
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb
Yiddo10 skrev (13 minutter siden):

Bare en liten spøk fra meg. Jeg bor litt unna sentrum. Var en tur på butikken like før elleve. Ekstremt lite folk ute.

Bra. Var mye folk på butikkene her. Er ikke ofte jeg ser mange på lokalbutikken på en lørdag.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324
Yiddo10 skrev (3 minutter siden):

Jau, da ser eg og på en indianer som har malede sitt ansikt. Eg skal nu gjøre det samme.

Ansiktsmaling , ja ;)

Lenke til kommentar
Omnia vincit amor skrev (Akkurat nå):

Bra. Var mye folk på butikkene her. Er ikke ofte jeg ser mange på lokalbutikken på en lørdag.

Jeg venter til helt til stengetid eller rett etter åpningstid. Mulig jeg burde ta det den dagen dem kommer med levering. Fikk plutselig noia for at noen har hostet utover varene jeg kjøpte. Blir mye å vaske med såpe etter hvert. 

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...