Gå til innhold

VGD Off-topic VÅKS

SirJames™
Melding lagt til av Diskusjon.no

Tråden stenges for gjentatte brudd på bruk av tjenesten.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Tyttebærtryne skrev (24 minutter siden):

Litt slitsomt å være julenisse for flere familier, eller går det greit?

Det er veldig godt, ihvertfall når man tar betalt i natura etterskuddsvis, man slipper å tenke på å bruke penger på kontaktapper i noen måneder.. En ren vinn-vinn-situasjon.

På selve julaften kan det være litt kjipt for ungene i de siste familiene man er innom, for da begynner man å bli rimelig skeiv i gangen etter altfor mye aquevit, så jeg passer på å ta de styggeste/feiteste damene til slutt, i tilfelle de skulle klage på at jeg var for full når jeg var der. 

Skrevet
BrorneDin skrev (Akkurat nå):

Jeg rakk det heldigvis. En enorm glede å få gjort det.

Rakk du å ta screenshot av innlegget før det forsvant igjen!

Skrevet
Korgutt skrev (Akkurat nå):

Rakk du å ta screenshot av innlegget før det forsvant igjen!

Nei, så kjapp var jeg dessverre ikke, men fikk med meg ett innlegg fra Lars og to fra Deila. Selvsagt med enorm kvalitet.

Skrevet
Spenstig skrev (2 minutter siden):

Det er veldig godt, ihvertfall når man tar betalt i natura etterskuddsvis, man slipper å tenke på å bruke penger på kontaktapper i noen måneder.. En ren vinn-vinn-situasjon.

På selve julaften kan det være litt kjipt for ungene i de siste familiene man er innom, for da begynner man å bli rimelig skeiv i gangen etter altfor mye aquevit, så jeg passer på å ta de styggeste/feiteste damene til slutt, i tilfelle de skulle klage på at jeg var for full når jeg var der. 

Spenstig, det skal sies. 

Skrevet
TitanSable skrev (1 minutt siden):

Vær forsiktig med hva du skriver. Kanskje samme regler her som på et annet sted.

Det kjente jeg at jeg ikke bryr meg så mye om. 

Skrevet
BrorneDin skrev (Akkurat nå):

Nei, så kjapp var jeg dessverre ikke, men fikk med meg ett innlegg fra Lars og to fra Deila. Selvsagt med enorm kvalitet.

Så flott da. Men trodde du var kjapp på avtrekkeren jeg. 

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...