Gå til innhold

VGD Off-topic VÅKS


SirJames™
Melding lagt til av Diskusjon.no

Tråden stenges for gjentatte brudd på bruk av tjenesten.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Var forresten og badet på i bassenget på Tamaragua i går. Det var det varmeste vannet, utenom et badekar, jeg noen sinne har badet i! Måtte spørre badevakten om tempen. Han sa at det startet på 22,5 på morgenen, men etter at sola hadde stått på hele dagen så målte det 28,5 klokka 17, da vi badet. Tror aldri at jeg har ønsket at vannet skulle vært et par grader kaldere, men da gjorde jeg faktisk det. Utroligt!

Lenke til kommentar
14 hours ago, SirOwen said:

Veldig bra, viktig å kose seg. Når jeg har kompis på besøk i GC, er det restauranter som gjelder hver kveld. Og prisen var jo overkommelig. 

Veldig mange restauranter serverer pommes frittes til maten, egentlig litt bortkasta. Har til og med fått det servert ved siden av pizza og lasagne der nede. Rører det ikke, pommes frittes er oppskrytt.

Delvis enig. Er mer snadder med søtpotet fries (sweet potato fries).

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb
Granca skrev (6 minutter siden):

Da blir det to uker karantene i det badekar. Pokerstars, serier og diskusjon.

Jeg holder meg selv hjemme nå da jeg var ute og følte meg dårlig etter jeg kom hjem.. Kanskje bare placebo men man vet aldri. 

Håper ikke du er smitta da! 

Endret av Slettet-x7D6du0Hjb
Lenke til kommentar
Omnia vincit amor skrev (15 minutter siden):

Håper ikke du er smitta da! 

Har ikke merket noe. Folk oppfører seg helt som vanlig her på Granca, men det spørs hvor lenge det varer. Drar hjem en av de nærmeste dagene nå.

Endret av Granca
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...