Gå til innhold

VGD Off-topic VÅKS

SirJames™
Melding lagt til av Diskusjon.no

Tråden stenges for gjentatte brudd på bruk av tjenesten.

Anbefalte innlegg

Skrevet
Stormoen33 skrev (Akkurat nå):

Gjør ikke alle dette?

Heldigvis ikke. Aldri jeg. Fordi jeg/vi ikke har noen som helst innflytelse på resultatene til ''våre'' lag. Vi kan bare glede oss over deres suksess. Men det lov. Så til de grader også! Heldigvis.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Granca skrev (3 minutter siden):

Fordi jeg/vi ikke har noen som helst innflytelse på resultatene til ''våre'' lag

Tja, eg vet no ikkje det

• Liker 1
Skrevet
Yiddo10 skrev (10 minutter siden):

Tja, eg vet no ikkje det

Selvsagt. Tenkte ikke på slike dagligdagse stuasjoner. Tar tilbake alt jeg har sagt.

Skrevet
Granca skrev (Akkurat nå):

Selvsagt. Tenkte ikke på slike dagligdagse stuasjoner. Tar tilbake alt jeg har sagt.

Har så mange eksempler at jeg ikke vet hvor jeg skal gjøre av meg, men tenkte å begynne mykt med den.

Skrevet
Mr Fawk skrev (Akkurat nå):

Sexy Beast

Fikk den anbefalt og forventet at den var pur klasse, synes det var litt mye "gimmick" 

• Liker 1
Skrevet
Yiddo10 skrev (Akkurat nå):

Har så mange eksempler at jeg ikke vet hvor jeg skal gjøre av meg, men tenkte å begynne mykt med den.

Disser menniskorna skal få lov til å si ''vi''.

Skrevet
Granca skrev (1 minutt siden):

Disser menniskorna skal få lov til å si ''vi''.

Må si jeg ikke har tid til å bruke energi på sånt, men fascinerende at enkelte orker det. Litt det samme jeg tenker om norske fotballfans, som lar seg irritere over landsmenn med favorittlag i utlandet. 

Skrevet
4 minutes ago, dengelgen said:

Fikk den anbefalt og forventet at den var pur klasse, synes det var litt mye "gimmick" 

Hver sin smak. Man kan ikke like alt. Men synes Kingsley er ganske rå i denne.

Skrevet

Just sett ferdig "Tomb Raider" med hun svenske jenta som Lara Croft. Ei rørande historie der jenta finner igjen sin far efter mangen år.

Terningkast seks.

• Liker 1
Skrevet
Just now, Stormoen33 said:

Just sett ferdig "Tomb Raider" med hun svenske jenta som Lara Croft. Ei rørande historie der jenta finner igjen sin far efter mangen år.

Terningkast seks.

Klar tommel.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...