Gå til innhold

VGD Off-topic VÅKS


SirJames™
Melding lagt til av Diskusjon.no

Tråden stenges for gjentatte brudd på bruk av tjenesten.

Anbefalte innlegg

dengelgen skrev (Akkurat nå):

Har ein kamerat som aldri har høyrd på noko av det eg liker og er på min alder, han har LP-plater av Blondie osv
Ufattelig kpr forskjellig smak ein kan ha SI

Jeg elsker at du kjører på med dialekt. Den jeg ikke har peiling på. Viktig å kjenne sin egen tilstedeværelse. Men forskjellig smak er det selv om jeg synes jeg er ganske allsidig.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Yiddo10 skrev (1 minutt siden):

Jeg elsker at du kjører på med dialekt. Den jeg ikke har peiling på. Viktig å kjenne sin egen tilstedeværelse. Men forskjellig smak er det selv om jeg synes jeg er ganske allsidig.

Trur det var noko eg ikkej tok der, Ohlai om tilstedværelse
Men kan sei så mykje at eg var på Helvete 3-4 månader før Øystein Aarseth vart drept, knallhardt miljø på den tida
Då vart eg hooka på BM for alvor -aldri filosofien men stemniga i musikken

Lenke til kommentar
dengelgen skrev (1 minutt siden):

Trur det var noko eg ikkej tok der, Ohlai om tilstedværelse
Men kan sei så mykje at eg var på Helvete 3-4 månader før Øystein Aarseth vart drept, knallhardt miljø på den tida
Då vart eg hooka på BM for alvor -aldri filosofien men stemniga i musikken

Mulig dårlig formulert av meg, men tenkte mer på at man er stolt av der man kommer fra.

Høres for øvrig hardt ut. Jeg har bare opplevd Jaa9 og OnklP på Rockefeller. Ble noen slåsskamper der, men pysete greier.

Lenke til kommentar
Mr Fawk skrev (1 minutt siden):

Hvor mange Hansa er det igjen, Reodor

Fortsatt 7, går tregare no
har eg tatt den dengelgen denFelgen misforståelsen her?
I hvertfall så SKULLE det ha vore denFelgen som Ben Redddic Fy Fasan seier om Reodor Felgen i Flåklypa Grand Prix

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Yiddo10 skrev (4 minutter siden):

Mulig dårlig formulert av meg, men tenkte mer på at man er stolt av der man kommer fra.

Høres for øvrig hardt ut. Jeg har bare opplevd Jaa9 og OnklP på Rockefeller. Ble noen slåsskamper der, men pysete greier.

Den dagen eg var på Helvete var dagen etter eg hadde vore på Metallica-konsert i Spektrum
Metallica er jo pop i forhold te BM- men då eg jobba i fengse vart eg kjend med ein "satanist" eller wannabesatanist og hna lede meg vidare inn i BM sin ljose verd for å seie det slik.....
 

Lenke til kommentar
dengelgen skrev (Akkurat nå):

Den dagen eg var på Helvete var dagen etter eg hadde vore på Metallica-konsert i Spektrum
Metallica er jo pop i forhold te BM- men då eg jobba i fengse vart eg kjend med ein "satanist" eller wannabesatanist og hna lede meg vidare inn i BM sin ljose verd for å seie det slik.....
 

Oi, såpass ja. Har faktisk "opptrådt" for 5000-6000 i Spektrum.

Men Metallica kan jeg være med på. Det er bra.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...