Gå til innhold

VGD Off-topic VÅKS


SirJames™
Melding lagt til av Diskusjon.no

Tråden stenges for gjentatte brudd på bruk av tjenesten.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
SirOwen™ skrev (3 minutter siden):

Kutter opp litt stangselleri. Den er grønn. Ihvertfall tror jeg at den er det.

Owen i det filosofiske hjørnet i aften. Har du byttet ut slikkerier med stangselleri og gulrot med dip i år? Var kanskje noe med et nyttårsforsett ja.. Når jeg tenker meg om.  

Endret av Deila
Lenke til kommentar
1 minute ago, Deila said:

Owen i det filosofiske hjørnet i aften. Har du byttet ut slikkerier med stangselleri og gulrot med dip i år? Var ganske noe med et nyttårsforsett ja.. Når jeg tenker meg om.  

Ja, vi er fortsatt i januar. Måneden der alle hyklere, meg selv inkludert, later som de har begynt et sunnere liv.

  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar

Halloen,

Da har hanners Donald Johnaldo Trumps prosess med å flytte ut av den hvite husen og til Bergen begynnet. Mitt flyttebyrå, flytt på gulroten AS, har fått ansvaret for logistikken i denne prosessen. Vi ser efter flere Handy man, som kan bidra til å svømme med alle Dem pappesker på den Rygg over den utrolige Atlanter. Skriv søknad, og last opp CV her i tråd, og vi tar kontakt om Dem skulle være aktuell for intervju. 

Mvh

Flyttebyraaen

  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar
Yiddo10 skrev (1 minutt siden):

Da har hanners Donald Johnaldo Trumps prosess med å flytte ut av den hvite husen og til Bergen begynnet. Mitt flyttebyrå, flytt på gulroten AS, har fått ansvaret for logistikken i denne prosessen. Vi ser efter flere Handy man, som kan bidra til å svømme med alle Dem pappesker på den Rygg over den utrolige Atlanter. Skriv søknad, og last opp CV her i tråd, og vi tar kontakt om Dem skulle være aktuell for intervju. 

 

Om appelsinen kommer til Bergen iht. ovennevnte, så er jeg all in. 

 

Mvh

Vi som svømmer på rygg, iført svømmeføtter ........... ene alene pga. høyst reduserte svømmeferdigheter. Går unna. 

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...