Gå til innhold

VGD Off-topic VÅKS


SirJames™
Melding lagt til av Diskusjon.no

Tråden stenges for gjentatte brudd på bruk av tjenesten.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
keizersoze skrev (2 minutter siden):

Lykke til, men om du trenger lykke, så håper jeg du er heldig med spørsmålene.

Fikk oppgaven på morningen i dag kl 9 :) Er 48-timers. Sier takk for det Keizer, oppgaven er helt grei den. Bare kjedelig. Fikk selvsagt om korona på den ene oppgaven(big surprise) Trenger selvsagt all hell og lykke jeg kan få :) Har skrevet om korona-relaterte ting i snart 1 år nå, så gleder meg til å bli ferdig med skolen og ikke minst til at samfunnet blir kvitt dette drittviruset. 

Endret av Deila
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Stormoen33 skrev (1 minutt siden):

Hva i all verden er dette for en mishandling av ærlige studenter? Hva med klokken 16.00 slik at dere kan sove om natta istedenfor å skrive eksamensoppgave? Nei eg blir nu forbanna!

Det passer også meg svært dårlig som blir nødt til å stå opp tidlig for å bli ferdig. Når jeg er tidenes B-menneske. Er drit trøtt om morningen, før jeg bare blir mer og mer våken og produktiv utover kvelden/natta. Håpløst. Blir sikkert sittende i morgen natt skal du se. 

Lenke til kommentar
Deila skrev (3 minutter siden):

Fikk oppgaven på morningen i dag kl 9 :) Er 48-timers. Sier takk for det Keizer, oppgaven er helt grei den. Bare kjedelig. Fikk selvsagt om korona på den ene oppgaven(big surprise) Trenger selvsagt all hell og lykke jeg kan få :) Har skrevet om korona-relaterte ting i snart 1 år nå, så gleder meg til å bli ferdig med skolen og ikke minst til at samfunnet blir kvitt dette drittviruset. 

Cmon man.. Det holder vel med å si det er et virus som suger, og at du ikke kan levere oppgaven, så du sier dette per telefon da det er for farlig å levere den inn da du ikke vet hvem som har vært borti tastaturet ditt?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...