Gå til innhold

VGD Off-topic VÅKS


SirJames™
Melding lagt til av Diskusjon.no

Tråden stenges for gjentatte brudd på bruk av tjenesten.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
5 minutes ago, keizersoze said:

Rimelig så derre. Ikke mye som skjer.. din da mr?

Har bare vært inne. Prøve å følge det myndighetene sier. Holde seg så mye inne som mulig, unngå unødvendige turer ut. Skal jobbe tirsdag og torsdag, men får ha på munnbind.

Kjedelig uten Premier League på skjermen, men noe fotball var det da i helgen. FFK spilte 0-0 i årets siste kamp mot Skeid og et par bra landskamper. Belgia tror jeg fort kan vinne EM neste år. Norge tror jeg ikke vi får se i et mesterskap før i EM 2024.

Lenke til kommentar
Mr Fawk skrev (1 minutt siden):

Har bare vært inne. Prøve å følge det myndighetene sier. Holde seg så mye inne som mulig, unngå unødvendige turer ut. Skal jobbe tirsdag og torsdag, men får ha på munnbind.

Kjedelig uten Premier League på skjermen, men noe fotball var det da i helgen. FFK spilte 0-0 i årets siste kamp mot Skeid og et par bra landskamper. Belgia tror jeg fort kan vinne EM neste år. Norge tror jeg ikke vi får se i et mesterskap før i EM 2024.

Du er nå optimist, det skal du ha :) Norge i 2024 kan jo skje da. Vi får se på onsdag, om det er noen som kan spille. 
FFK er vel OBOS nå, så de er vel fornøyd. Giddet ikke noe fotball denne helgen. 
 

Har fulgt mer med på hva som skjer borte i statene, men det virker som alt der bare går i sirkler nå, og det er samme dagut dag inn. 

Men heyy. Fikk da med den SpaceX oppskytingen isted. Så noe nytt har jo skjedd.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
2 minutes ago, keizersoze said:

Du er nå optimist, det skal du ha :) Norge i 2024 kan jo skje da. Vi får se på onsdag, om det er noen som kan spille. 
FFK er vel OBOS nå, så de er vel fornøyd. Giddet ikke noe fotball denne helgen. 
 

Har fulgt mer med på hva som skjer borte i statene, men det virker som alt der bare går i sirkler nå, og det er samme dagut dag inn. 

Men heyy. Fikk da med den SpaceX oppskytingen isted. Så noe nytt har jo skjedd.

Fikk ikke med meg det, siden jeg så på serie. Men leste litt om det på VG nå. Virker som alt gikk etter planen, og det er jo bra. Er vel mye som skal gå galt for at det feiler i 2020, men artig læll. De skal tilbringe 6 måneder på romstasjonen når dem er fremme, det er lenge 😛

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...