Gå til innhold

VGD Off-topic VÅKS

SirJames™
Melding lagt til av Diskusjon.no

Tråden stenges for gjentatte brudd på bruk av tjenesten.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg savner ikke Fagermo, men jeg unner han suksess i Vålerenga. Han overlever ikke 10 år i ingenmannsland og "gode plasseringer" i en toppklubb, slik han gjorde her i Odd.

Norges Mourinho, bare han vinner ikke en dritt ?

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Yiddo10 skrev (Akkurat nå):

Brann fortjener ikke dette.

Nei, jeg synes de har underprestert nesten hele sesongen, og det er jo JAN BANAN FUCKINGS LAN som kan ryke og reise til helvete med det der "Nei, Bamba ekje spiss, han e førsteforsvarar"  ARRRRGH!!!!!!!

Skrevet
Granca skrev (1 minutt siden):

Foretrekker dere at laget deres ligger høyt i en div, eller i sumpa i divisjonen over?

Foretrekker å rykke ned.

Skrevet

Utroligt. Urinerer nu fra den balkiss for at hedre denner historie.

Flott for tilskuerne. Håper De greier å gjøre det i regnbuens farger. Da blir det extra gay og nydelighetsfullt!

Skrevet
dengelgen skrev (Akkurat nå):

Nei, jeg synes de har underprestert nesten hele sesongen, og det er jo JAN BANAN FUCKINGS LAN som kan ryke og reise til helvete med det der "Nei, Bamba ekje spiss, han e førsteforsvarar"  ARRRRGH!!!!!!!

Ja, ser den. Det er nok på tide å gå videre både for Brann og LAN.

Skrevet
WaltonBreckRd skrev (4 minutter siden):

Hun er vel det eneste gode minne jeg har fra russerklubben

Ny lyspære! 
Thorstvedt sa (på luften) at han håpet at en av Chelsea-spillerne ble skadet for da fikk han sett Eva :D

Skrevet
Deila skrev (Akkurat nå):

Tror eg klokker ut og tar noen episoder Peaky Blinders. Dere får holde det gående godtfolk. Snakkes!

Det er en så nydelig serie. Have fun, bruh.

• Liker 1
Skrevet
dengelgen skrev (Akkurat nå):

Ny lyspære! 
Thorstvedt sa (på luften) at han håpet at en av Chelsea-spillerne ble skadet for da fikk han sett Eva :D

Thorstvedt er i grunn ganske klok han! ?

Skrevet
dengelgen skrev (1 minutt siden):

Kjenner jeg deg rett så håpet vel du på det samme, Deng? Tenk deg hot døvetolk og Eva på samme pressekonferanse. 

Skrevet (endret)
Deila skrev (2 minutter siden):

Tenk deg hot døvetolk og Eva på samme pressekonferanse.

Tror til og med kameralinsene hadde dugget da! 
For HOT! 

Endret av dengelgen
Skrevet
Yiddo10 skrev (1 minutt siden):

Det er en så nydelig serie

De har vel hatt et krypinn i Birmingham-delen av London, om jeg husker riktig? Kjenner Dem igjen i PB?

Skrevet
Granca skrev (Akkurat nå):

De har vel hatt et krypinn i Birmingham-delen av London, om jeg husker riktig? Kjenner Dem igjen i PB?

Utroligt hva Dem vet om meg. Eg blir nesten forskrekket!

• Innsiktsfullt 1
Skrevet

Trenger dere flere lyspærer/tomler, så er jeg tilgjengelig til å gi dere en haug.

Mvh.

Eg har og vore raus med tomlane i dag. Og kvifor ikkje?

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...