Gå til innhold

VGD Off-topic VÅKS


SirJames™
Melding lagt til av Diskusjon.no

Tråden stenges for gjentatte brudd på bruk av tjenesten.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Yiddo10 skrev (9 minutter siden):

Hvem tror dere vinner i Manchester City sin klubbtråd på den andre siden? Det er en utrolig utvikling der.

Når Yesil først har blitt opphengt i noe vil han aldri gi seg, det samme med iustitia vel. De har mentalt oppheng på dette. 

Lenke til kommentar
Yiddo10 skrev (Akkurat nå):

Eg skl

Hvis jeg skl ut og kjøre i regnvær, kan du ligge på taket og bruke de enorme daiene dine som vindusviskere da? Jeg liker å spare viskerne til noe viktigere enn regn. Jeg kjørte nemlig intetanende forbi Elnesvågen nyss, og da kom Hanner Franner og pisset på vinduene. Jeg var lettere sjokkert, før jeg så hvem det var. Hanner er seg selv lik...

Eg vert saa eitrande!

Lenke til kommentar
Deila skrev (Akkurat nå):

Når Yesil først har blitt opphengt i noe vil han aldri gi seg, det samme med iustitia vel. De har mentalt oppheng på dette. 

Ja, de er ekstreme, men selv om kanskje Liverpool-supportere er verst, så er det et par fra dem lyseblå som også bidrar til dumskapen.

Lenke til kommentar
Yiddo10 skrev (Akkurat nå):

Takk, det varmer et pikehjerte. Fornøyd med Vålerengas prestasjon mot Brann?

Hyggelig med 3p ja. Ingen stor prestasjon, mye kriging og mye slitne bein. Men Fagermo har banket inn mye tæl og innsats i dette laget. Og bare det hjelper. I tillegg til at han har fått orden på forsvaret. 

Lenke til kommentar
Granca skrev (1 minutt siden):

Hvis jeg skl ut og kjøre i regnvær, kan du ligge på taket og bruke de enorme daiene dine som vindusviskere da? Jeg liker å spare viskerne til noe viktigere enn regn. Jeg kjørte nemlig intetanende forbi Elnesvågen nyss, og da kom Hanner Franner og pisset på vinduene. Jeg var lettere sjokkert, før jeg så hvem det var. Hanner er seg selv lik...

Eg vert saa eitrande!

Dette var en utrolig historie synes jeg. Nu gråter eg.

Lenke til kommentar
Deila skrev (Akkurat nå):

Hyggelig med 3p ja. Ingen stor prestasjon, mye kriging og mye slitne bein. Men Fagermo har banket inn mye tæl og innsats i dette laget. Og bare det hjelper. I tillegg til at han har fått orden på forsvaret. 

Ja, det virker jo bra. Følger jo ikke så mye med, men synes ting har gått overraskende fort. Dog, det er jo Vålerenga, så man venter vel kanskje bare på en nedtur om ikke lenge.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...