WaltonBreckRd Skrevet 1. august 2020 Skrevet 1. august 2020 dengelgen skrev (Akkurat nå): Du kan linke til bilder i vgd, du vet det? Ikke like fancy som her!! Granca så herlig som han er, ordnet et fint bilde til oss. 1
WaltonBreckRd Skrevet 1. august 2020 Skrevet 1. august 2020 Granca skrev (Akkurat nå): Serveres stort sett uten hodet, da. Smaker litt som ribbe, men saftigere. Ribbe bare saftigere? Det høres ut som noe jeg kunne likt! ?
BrorneDin Skrevet 1. august 2020 Skrevet 1. august 2020 Ler for øvrig av alle som har konteeksamen denne helgen her. HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA.
Granca Skrevet 1. august 2020 Skrevet 1. august 2020 dengelgen skrev (1 minutt siden): Nesten verre med denne norske "tradisjonsretten" NEI TAKK! Ullhode...
Elgen. Skrevet 1. august 2020 Skrevet 1. august 2020 Yiddo10 skrev (Akkurat nå): konteeksamen Antonio Conte?
BrorneDin Skrevet 1. august 2020 Skrevet 1. august 2020 dengelgen skrev (Akkurat nå): Antonio Conte? Jau, hello. No er eg avsløret. Det e meg.
Granca Skrevet 1. august 2020 Skrevet 1. august 2020 WaltonBreckRd skrev (2 minutter siden): Granca så herlig som han er De smisker! Jeg liker det. Bare å høyreklikke på et bilde, lagre bilde, så poste her. Lett som en plett. 1
Granca Skrevet 1. august 2020 Skrevet 1. august 2020 (endret) Yiddo10 skrev (10 minutter siden): Heisann, eg e Mourinho. Hva foregår her? Me legg osser attpå, og kontrar! Endret 1. august 2020 av Granca
Elgen. Skrevet 1. august 2020 Skrevet 1. august 2020 Granca skrev (Akkurat nå): NEI TAKK! Ullhode... Har jobbet på et slakteri der jeg hadde ansvaret for disse hodene -noe jeg forøvrig ikke har smakt. "Men du smaka, tungo e best" "Nai, auga e best" Hallo i luken sier jeg bare!!!!!!!!!!!!!!!!!! 1
Granca Skrevet 1. august 2020 Skrevet 1. august 2020 WaltonBreckRd skrev (3 minutter siden): Ribbe bare saftigere? Det høres ut som noe jeg kunne likt! ? Godt, ja. Men man savner tyttebær/rødkål/surkål evt i Spania...
Deila Skrevet 1. august 2020 Skrevet 1. august 2020 dengelgen skrev (Akkurat nå): Hallo i luken sier jeg bare!!!!!!!!!!!!!!!!!! Har du noengang sagt det til en person som faktisk sitter bak en luke?
Deila Skrevet 1. august 2020 Skrevet 1. august 2020 Granca skrev (Akkurat nå): Godt, ja. Men man savner tyttebær/rødkål/surkål evt i Spania... Har de ikke tyting i Spania? Skandale!
BrorneDin Skrevet 1. august 2020 Skrevet 1. august 2020 Granca skrev (2 minutter siden): Me legg osser bakpå, og kontrar! Jeg elsker at det er fri fra Premier League.
Granca Skrevet 1. august 2020 Skrevet 1. august 2020 Deila skrev (Akkurat nå): Har de ikke tyting i Spania? Skandale! Det er å få tak i, men da må man ta med selv(!?) eller kjenne restauranteigaren.
WaltonBreckRd Skrevet 1. august 2020 Skrevet 1. august 2020 Granca skrev (Akkurat nå): Godt, ja. Men man savner tyttebær/rødkål/surkål evt i Spania... Ja da kan du nesten bare glemme det spør du meg. Tilbehøret er nesten hele greia..
Granca Skrevet 1. august 2020 Skrevet 1. august 2020 Yiddo10 skrev (1 minutt siden): Jeg elsker at det er fri fra Premier League. Er Dem Småtrøytt på Hanner M?
Elgen. Skrevet 1. august 2020 Skrevet 1. august 2020 Deila skrev (Akkurat nå): Har du noengang sagt det til en person som faktisk sitter bak en luke? Nei, har aldri sagt det bare skrevet det her og der en milliard ganger. Om jeg skulle sagt noe som ligger mer opp til meg og mitt talemål -hadde jeg sagt "Nai, ka faen" 1
Anbefalte innlegg