Gå til innhold

VGD Off-topic VÅKS


SirJames™
Melding lagt til av Diskusjon.no

Tråden stenges for gjentatte brudd på bruk av tjenesten.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
2 minutes ago, dengelgen said:

Mhm -har ikke så mye valg akkurat

Er de svake i vest? Jeg har Telenor fiber her og har aldri hatt noe problem med internett. Brukergrensesnittet på TV-boks og TV-App gjør meg derimot irritert selv om jeg nesten aldri ser på lineær tv. Tenk å sende noe slik dritt ut til betalende kunder.

Lenke til kommentar
TitanSable skrev (1 minutt siden):

Da jeg var i 20-årene og fremdeles drakk sprit så lagde jeg mange drinker med Cointreau som en av ingrediensene. Har aldri vært noe glad i likør alene men de er gode å ha når man lager drinker.

Lagde likør med selvplukkede moreller (dem som blir veldig mørk) en gang, det var en kjempesuksess. 

  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar
TitanSable skrev (4 minutter siden):

Da jeg var i 20-årene og fremdeles drakk sprit så lagde jeg mange drinker med Cointreau som en av ingrediensene. Har aldri vært noe glad i likør alene men de er gode å ha når man lager drinker.

Den er god bar også med en isbit og sitronskive.

Lenke til kommentar
Just now, dengelgen said:

Har den nye liggende her, ikke montert enda (har så mye jeg ikke har sett på den gamle)
Hørt mange klager på den nye, får se om det er så ille....

Den nye selger de ikke engang her. Man må leie den, og det ser jeg ikke noen grunn til å gjøre (selv om den faktisk har 4k).

Min gamle mor, som ikke har bedre ting å gjøre enn å plage folk på kundeservice, ringte og spurte hvorfor man ikke får kjøpe boksen. Svaret hun fikk var at det var bedre for kunden siden det er så mye feil på dem (og da slipper man reklamasjonssaker - får ny boks isteden).

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...