Granca Skrevet 24. januar 2021 Rapporter Del Skrevet 24. januar 2021 Deila skrev (1 minutt siden): Det krever litt trening ja. Først når en kjører på hver lørdag, men også gjerne torsdag, fredag, lørdag hver uke. Så er man en erfaren grøfteruller. Ja. Først den dagen man får i seg en feitcola og en babb i grøfta uten å tilsmusse maten får man fagbrev i detter. 1 Lenke til kommentar
Tyttebærtryne Skrevet 24. januar 2021 Rapporter Del Skrevet 24. januar 2021 Granca skrev (1 minutt siden): Hadde nok fått klaus. Krevende ja. 30 cm. sengehøyde. Noen som vedder 10 kr. på om det klør i fingrene å spille på sengehøyde, gjerne med ord deling? 1 Lenke til kommentar
Sir Ale Skrevet 24. januar 2021 Rapporter Del Skrevet 24. januar 2021 Livet er sterkt, vakkert og skjørt. Men også utrolig rørende. Livet skal leves, oppleves og ledes. Lev drømmene deres til det fulle og tenk på deres neste. Vil andres ve, vel og det beste. Det er lov å teste, lov å feste, lov å reste. Sett pris på din neste. Amen - Mr Fawk 1 Lenke til kommentar
Deila Skrevet 24. januar 2021 Rapporter Del Skrevet 24. januar 2021 Mye syke folk som har vært innom OT ila årene i grunn. Lenke til kommentar
Fjøs tran sen Skrevet 24. januar 2021 Rapporter Del Skrevet 24. januar 2021 Mr Fawk skrev (5 minutter siden): Livet er sterkt, vakkert og skjørt. Kloke ord fra den planke by. Lenke til kommentar
Tyttebærtryne Skrevet 24. januar 2021 Rapporter Del Skrevet 24. januar 2021 Deila skrev (3 minutter siden): Synd du ikke fikk opplevd Svein Bjarne. Han tok det til et nytt nivå. Har vært innom, dessverre. Lenke til kommentar
Tyttebærtryne Skrevet 24. januar 2021 Rapporter Del Skrevet 24. januar 2021 Copycat. Lenke til kommentar
Fjøs tran sen Skrevet 24. januar 2021 Rapporter Del Skrevet 24. januar 2021 Mr Fawk skrev (2 minutter siden): Livet er sterkt, vakkert og skjørt. Men også utrolig rørende. Livet skal leves, oppleves og ledes. Lev drømmene deres til det fulle og tenk på deres neste. Vil andres ve, vel og det beste. Det er lov å teste, lov å feste, lov å reste. Sett pris på din neste. Amen - Mr Fawk Måtte gråte litt nu. Lenke til kommentar
Deila Skrevet 24. januar 2021 Rapporter Del Skrevet 24. januar 2021 Mulig dette blir for psykt og sterk kost nå. Lenke til kommentar
BrorneDin Skrevet 24. januar 2021 Rapporter Del Skrevet 24. januar 2021 Deila skrev (2 minutter siden): Mye syke folk som har vært innom OT ila årene i grunn. Hvordan er stå der nå om dagen? Lenke til kommentar
Fjøs tran sen Skrevet 24. januar 2021 Rapporter Del Skrevet 24. januar 2021 Deila skrev (3 minutter siden): Mye syke folk som har vært innom OT ila årene i grunn. Ja, husker de fleste av de. Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 24. januar 2021 Rapporter Del Skrevet 24. januar 2021 Yiddo10 skrev (1 minutt siden): Hvordan er stå der nå om dagen? Vil si den er bedre enn på ett par år. Lenke til kommentar
Tyttebærtryne Skrevet 24. januar 2021 Rapporter Del Skrevet 24. januar 2021 Stormoen33 skrev (1 minutt siden): Vil si den er bedre enn på ett par år. Ingen kommentar. Lenke til kommentar
BrorneDin Skrevet 24. januar 2021 Rapporter Del Skrevet 24. januar 2021 Stormoen33 skrev (Akkurat nå): Vil si den er bedre enn på ett par år. Godt, godt. Hjalp bra da man begynte å ta ting på alvor. Ikke minst med synlige moderatorer, som gjør en jobb. Jeg må ta en tur innom med noen innlegg igjen snart. Viktig å ikke bli glemt. Lenke til kommentar
Fjøs tran sen Skrevet 24. januar 2021 Rapporter Del Skrevet 24. januar 2021 Deila skrev (8 minutter siden): Synd du ikke fikk opplevd Svein Bjarne. Han tok det til et nytt nivå. Ved hans side var der ingen over...eller under. Om vi da ser bort fra hans enorme bror skap. Lenke til kommentar
Deila Skrevet 24. januar 2021 Rapporter Del Skrevet 24. januar 2021 Yiddo10 skrev (5 minutter siden): Hvordan er stå der nå om dagen? Ståa er at eg har dine Guldtruser på hovudet nu. Lenke til kommentar
Fjøs tran sen Skrevet 24. januar 2021 Rapporter Del Skrevet 24. januar 2021 Yiddo10 skrev (1 minutt siden): Viktig å ikke bli glemt. Det har jeg aldri vært redd for. Lenke til kommentar
BrorneDin Skrevet 24. januar 2021 Rapporter Del Skrevet 24. januar 2021 Deila skrev (Akkurat nå): Ståa er at eg har dine Guldtruser på hovudet nu. Utroligt, denner så eg ikkja komme. Eg ler så eg ruller på gulvet av den syn eg ser for meg 1 Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 24. januar 2021 Rapporter Del Skrevet 24. januar 2021 Yiddo10 skrev (2 minutter siden): Jeg må ta en tur innom med noen innlegg igjen snart. Viktig å ikke bli glemt. Du er hjertelig velkommen. Lenke til kommentar
Tyttebærtryne Skrevet 24. januar 2021 Rapporter Del Skrevet 24. januar 2021 Ingen respons er nok bedre enn ingen respons. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg