Tyttebærtryne Skrevet 17. november 2020 Rapporter Del Skrevet 17. november 2020 SirOwen skrev (7 minutter siden): og fortjener et sosialt avbrekk. Bevares, jeg så ikke en meter-regelen som gjennomførbar på deres julebord uansett. Feel free. Vårt julebord er kansellert for lenge siden, før den siste innstrammingen. Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 17. november 2020 Rapporter Del Skrevet 17. november 2020 Tyttebærtryne skrev (3 minutter siden): Vårt julebord er kansellert for lenge siden, før den siste innstrammingen. Ville det vært vanskelig å overholde en meters-regelen på deres julebord? Svar ærlig. Lenke til kommentar
Tyttebærtryne Skrevet 17. november 2020 Rapporter Del Skrevet 17. november 2020 Stormoen33 skrev (1 minutt siden): Ville det vært vanskelig å overholde en meters-regelen på deres julebord? Svar ærlig. Ja, og det er jo derfor det ble avlyst:) Lenke til kommentar
Granca Skrevet 17. november 2020 Rapporter Del Skrevet 17. november 2020 Stormoen33 skrev (30 minutter siden): Syns egentlig at det er ganske pent, men frykter det kan bli mye ved av de trærne når beboerne ikke aner hvordan trærne skal ivaretas .. Tror det blir vanskelig med så store trær uanz. Det blåser tidvis ganske kraftig på Moholt. Det ligger ganske høyt og ubeskyttet. Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 17. november 2020 Rapporter Del Skrevet 17. november 2020 Granca skrev (Akkurat nå): Tror det blir vanskelig med så store trær uanz. Det blåser tidvis ganske kraftig på Moholt. Det ligger ganske høyt og ubeskyttet. Det er nok også en faktor ja. Lenke til kommentar
SirJames™ Skrevet 17. november 2020 Forfatter Rapporter Del Skrevet 17. november 2020 8 minutes ago, Tyttebærtryne said: Bevares, jeg så ikke en meter-regelen som gjennomførbar på deres julebord uansett. Feel free. Vårt julebord er kansellert for lenge siden, før den siste innstrammingen. Er dere mange ansatte da? Lenke til kommentar
Granca Skrevet 17. november 2020 Rapporter Del Skrevet 17. november 2020 Drev og studerte div fond nå, og lurte litt på Odin Norge A. Så bra ut. Helt til jeg så at minstekjøpet var på 10 mill. Bortkastet tid der altså. Lenke til kommentar
Granca Skrevet 17. november 2020 Rapporter Del Skrevet 17. november 2020 Tyttebærtryne skrev (10 minutter siden): Vårt julebord er kansellert for lenge siden, før den siste innstrammingen. Jasså? Hvilket hakk har du beltet på nå da? 1 Lenke til kommentar
Tyttebærtryne Skrevet 17. november 2020 Rapporter Del Skrevet 17. november 2020 SirOwen skrev (3 minutter siden): Er dere mange ansatte da? På min avdeling ca. 40, men avlysningen kommer fra ledelsen. I tillegg tror jeg neppe det ville blitt arrangert om vi fikk lov heller. Smittevern står sterkt der jeg jobber. Lenke til kommentar
Tyttebærtryne Skrevet 17. november 2020 Rapporter Del Skrevet 17. november 2020 Granca skrev (2 minutter siden): Jasså? Hvilket hakk har du beltet på nå da? Alt for mange. Lenke til kommentar
Granca Skrevet 17. november 2020 Rapporter Del Skrevet 17. november 2020 Tyttebærtryne skrev (4 minutter siden): Alt for mange. Har to igjen nå. For mange matorgier. Lenke til kommentar
Tyttebærtryne Skrevet 17. november 2020 Rapporter Del Skrevet 17. november 2020 Granca skrev (1 minutt siden): Har to igjen nå. For mange matorgier. Jeg ender snart opp med å gå tom for hakk på beltet, uten orgier av noe slag. 1 Lenke til kommentar
Granca Skrevet 17. november 2020 Rapporter Del Skrevet 17. november 2020 Pinnekjøtt over dette? Må bare le. Lenke til kommentar
Granca Skrevet 18. november 2020 Rapporter Del Skrevet 18. november 2020 Tyttebærtryne skrev (Akkurat nå): Jeg ender snart opp med å gå tom for hakk på beltet, uten orgier av noe slag. Helvetes belter! Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 18. november 2020 Rapporter Del Skrevet 18. november 2020 Granca skrev (1 minutt siden): Pinnekjøtt over dette? Må bare le. Har begge deler, så trenger ikke å le ... Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 18. november 2020 Rapporter Del Skrevet 18. november 2020 Tyttebærtryne skrev (2 minutter siden): Jeg ender snart opp med å gå tom for hakk på beltet, uten orgier av noe slag. All den krabben vet du. Lenke til kommentar
Tyttebærtryne Skrevet 18. november 2020 Rapporter Del Skrevet 18. november 2020 Granca skrev (3 minutter siden): Pinnekjøtt over dette? Må bare le. Lagd sjæl? Forøvrig så tar jeg gjerne pinnekjøtt også. Lenke til kommentar
Tyttebærtryne Skrevet 18. november 2020 Rapporter Del Skrevet 18. november 2020 Stormoen33 skrev (1 minutt siden): All den krabben vet du. Øyyyyyy, den er uskyldig her. Lenke til kommentar
Granca Skrevet 18. november 2020 Rapporter Del Skrevet 18. november 2020 Tyttebærtryne skrev (1 minutt siden): Lagd sjæl? Ikke denne. Men må til å lage meg noe snart. Er så jæææskla godt! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg