Tyttebærtryne Skrevet 11. august 2020 Rapporter Del Skrevet 11. august 2020 Granca skrev (Akkurat nå): Ikke denne gangen. Men nå blir det enda flere mål med jordbær der, så neste sesong blir det nok en tur uti, spesielt hvis det blir umulig å få tak i gode bær på butikken igjen. Sonata? Pføy! Når sant skal sies. Opland er nok en del av den hemmelige "jordbærmafiaen". Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 11. august 2020 Rapporter Del Skrevet 11. august 2020 Tyttebærtryne skrev (1 minutt siden): "jordbærmafiaen". Lurer på om de benytter seg av "betongsko-metoden"? Lenke til kommentar
Sir Ale Skrevet 11. august 2020 Rapporter Del Skrevet 11. august 2020 Åpnet en fruktnøtt. Den har ligget og godgjort seg siden 13:30 i kjøleskapet. Vente fem minutter før jeg åpner den. Opp om fookings 6 timer. Blir kjørt dit av mamma, går hjem selv (40 min). Note to self: Ta med solkrem faktor 50 i tilfelle solsteik. Lenke til kommentar
Granca Skrevet 11. august 2020 Rapporter Del Skrevet 11. august 2020 Vi høster i det hele tatt alt for lite av det naturen har å by på. Både til lands og til vanns. Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 11. august 2020 Rapporter Del Skrevet 11. august 2020 Ale-Fawk skrev (Akkurat nå): Note to self: Ta med solkrem faktor 50 i tilfelle solsteik Viktig å ikke ta noen sjanser, ja! 1 Lenke til kommentar
Tyttebærtryne Skrevet 11. august 2020 Rapporter Del Skrevet 11. august 2020 dengelgen skrev (1 minutt siden): Lurer på om de benytter seg av "betongsko-metoden"? Skal man ikke se bort fra. Byneset stanses av .............. Trondheimsfjorden, 617 meter på det dypeste (må kjøre ut til Agdenes da, ikke noe poeng i det når det er min. 100 meter rett utenfor Byneset). Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 11. august 2020 Rapporter Del Skrevet 11. august 2020 Granca skrev (1 minutt siden): Vi høster i det hele tatt alt for lite av det naturen har å by på. Både til lands og til vanns. Det er så sant så sant, vi er blitt for rike og for late. Husker mange turer i skogen med familien på jakt etter blåbær eller tyttebær 1 Lenke til kommentar
Tyttebærtryne Skrevet 11. august 2020 Rapporter Del Skrevet 11. august 2020 Granca skrev (3 minutter siden): Vi høster i det hele tatt alt for lite av det naturen har å by på. Både til lands og til vanns. Er du som meg, for fri polinering, herunder tiltak som støtter opp om dette? Lenke til kommentar
Granca Skrevet 11. august 2020 Rapporter Del Skrevet 11. august 2020 Tyttebærtryne skrev (6 minutter siden): Når sant skal sies. Opland er nok en del av den hemmelige "jordbærmafiaen". Det er nok sant. Er i fjern slekt med ham da, så jeg har en viss mafiatilknytning. Lenke til kommentar
Tyttebærtryne Skrevet 11. august 2020 Rapporter Del Skrevet 11. august 2020 Granca skrev (1 minutt siden): Det er nok sant. Er i fjern slekt med ham da, så jeg har en viss mafiatilknytning. Har vært på fest hos ham, via. Lenke til kommentar
Granca Skrevet 11. august 2020 Rapporter Del Skrevet 11. august 2020 Tyttebærtryne skrev (Akkurat nå): Er du som meg, for fri polinering, herunder tiltak som støtter opp om dette? Usikker på hva du mener, men jeg er nok enig, ja. Har du forresten fått tilbake trua på medalje nå, etter de siste 45 sist? Lenke til kommentar
Tyttebærtryne Skrevet 11. august 2020 Rapporter Del Skrevet 11. august 2020 Granca skrev (Akkurat nå): Har du forresten fått tilbake trua på medalje nå, etter de siste 45 sist? NEI !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Mener å vite hva som skal til, men blir jo ikke overrasket om vi tar bronse ...................... foran Molde. Lenke til kommentar
Granca Skrevet 11. august 2020 Rapporter Del Skrevet 11. august 2020 Tyttebærtryne skrev (1 minutt siden): Har vært på fest hos ham, via. Jasså? Tyttebærtryne skrev (1 minutt siden): Har vært på fest hos ham, via. Trivelig type? Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 11. august 2020 Rapporter Del Skrevet 11. august 2020 Tyttebærtryne skrev (Akkurat nå): om vi tar bronse ...................... foran Molde. Sylfrekt Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 12. august 2020 Rapporter Del Skrevet 12. august 2020 (endret) dengelgen skrev (14 minutter siden): Jau, men hanner er tilstadigheit ute på den riksveg og eg må hente hanner. Endret 12. august 2020 av Stormoen33 Lenke til kommentar
Tyttebærtryne Skrevet 12. august 2020 Rapporter Del Skrevet 12. august 2020 Granca skrev (1 minutt siden): Usikker på hva du mener, men jeg er nok enig, ja. De som liker (å plukke) bær, er programforpliktet til å være for pollinering. Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 12. august 2020 Rapporter Del Skrevet 12. august 2020 Nei, nå sier jeg god natt, snakkes i morgen. Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 12. august 2020 Rapporter Del Skrevet 12. august 2020 (endret) Hva tenker dere om Kamala Harris? Er en ungførkje på bare 55 år Endret 12. august 2020 av dengelgen Lenke til kommentar
Tyttebærtryne Skrevet 12. august 2020 Rapporter Del Skrevet 12. august 2020 Granca skrev (3 minutter siden): Trivelig type? Ikke noe jeg la merke til, men lite kontakt. Hadde mer kontakt med hans slekt, hvilket var fornøyelig nok. Lenke til kommentar
Granca Skrevet 12. august 2020 Rapporter Del Skrevet 12. august 2020 Tyttebærtryne skrev (2 minutter siden): De som liker (å plukke) bær, er programforpliktet til å være for pollinering. Jeg pollinerer så mye jeg kan. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg