Elgen. Skrevet 11. august 2020 Rapporter Del Skrevet 11. august 2020 Tyttebærtryne skrev (Akkurat nå): Hva er disse Karen-greiene? Hvite eldre damer som ringer politiet og/eller lager et helvete for absolutt ingenting Lenke til kommentar
Tyttebærtryne Skrevet 11. august 2020 Rapporter Del Skrevet 11. august 2020 dengelgen skrev (Akkurat nå): Hvite eldre damer som ringer politiet og/eller lager et helvete for absolutt ingenting Ahhhhh. De som klager på trappoppvasken, tror Ismail vil voldta dem, og helst skulle spist elendig svenskbacon i Spania der altså, pent iført joggebukse med rullings i baklomma. Lenke til kommentar
Granca Skrevet 11. august 2020 Rapporter Del Skrevet 11. august 2020 Tyttebærtryne skrev (40 minutter siden): Fettoter. Alt for lenge siden. Dypt savnet. Ingen savner fettotere. Ikke fettjazz'er heller. Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 11. august 2020 Rapporter Del Skrevet 11. august 2020 Tyttebærtryne skrev (Akkurat nå): tror Ismail vil voldta dem, Helst dette her dem er redde for, veldig mye raseri mot folk som ikke er hvite for å si det slik Lenke til kommentar
Granca Skrevet 11. august 2020 Rapporter Del Skrevet 11. august 2020 Tyttebærtryne skrev (23 minutter siden): Håper ikke Granca ble fornærmet. Tror ikke det. Skal varsle når jeg blir det. Jeg er en hissigpropp. Men det varer stort sett i 2-3 minutter. Lenke til kommentar
Tyttebærtryne Skrevet 11. august 2020 Rapporter Del Skrevet 11. august 2020 Granca skrev (2 minutter siden): Ingen savner fettotere. Jo da. Jeg og en kompis har savnet uttrykket lenge. Vurderer å si det til sjefen på personalmøtet mandag morgen, selv om han ikke fortjener det. Må tenke på saken. Lenke til kommentar
Tyttebærtryne Skrevet 11. august 2020 Rapporter Del Skrevet 11. august 2020 Granca skrev (1 minutt siden): Skal varsle når jeg blir det. Jeg er en hissigpropp. Men det varer stort sett i 2-3 minutter. Da har det gått over allerede. Nais. 1 Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 11. august 2020 Rapporter Del Skrevet 11. august 2020 Tyttebærtryne skrev (1 minutt siden): Vurderer å si det til sjefen på personalmøtet mandag morgen, selv om han ikke fortjener det. Kan du sette opp kamera og livestreame? 1 Lenke til kommentar
SirJames™ Skrevet 11. august 2020 Forfatter Rapporter Del Skrevet 11. august 2020 1 minute ago, Tyttebærtryne said: Vurderer å si det til sjefen på personalmøtet mandag morgen, selv om han ikke fortjener det. Bedre å vente til han fortjener det, det vil da føles uendelig mye bedre, yes? 1 Lenke til kommentar
Tyttebærtryne Skrevet 11. august 2020 Rapporter Del Skrevet 11. august 2020 Stormoen33 skrev (Akkurat nå): Kan du sette opp kamera og livestreame? Da må jeg ta med min private laptop på møtet. Tror jeg blir avslørt. Lenke til kommentar
Granca Skrevet 11. august 2020 Rapporter Del Skrevet 11. august 2020 Tyttebærtryne skrev (15 minutter siden): Mannen er jo en damemagnet, Dansing hjelper der. Det og å gå tur med en hundevalp. Eier ingen sjekketrix ellers. Har dere noe gull der? Moen har jo Pitt-look'en. Den hjelper nok ofte. Lenke til kommentar
Tyttebærtryne Skrevet 11. august 2020 Rapporter Del Skrevet 11. august 2020 SirOwen skrev (1 minutt siden): Bedre å vente til han fortjener det, det vil da føles uendelig mye bedre, yes? Har sett de som tar opp ting med sjefen på pulebord. Står over. Lenke til kommentar
Tyttebærtryne Skrevet 11. august 2020 Rapporter Del Skrevet 11. august 2020 Granca skrev (Akkurat nå): Dansing hjelper der. Det og å gå tur med en hundevalp. Eier ingen sjekketrix ellers. Har dere noe gull der? Moen har jo Pitt-look'en. Den hjelper nok ofte. Mann og hund funker fjell. Trenger ikke danse en gang. Holder med intetsigende "løsprat". Lenke til kommentar
Granca Skrevet 11. august 2020 Rapporter Del Skrevet 11. august 2020 Tyttebærtryne skrev (6 minutter siden): har savnet uttrykket lenge Uttrykket savnes, ja. Men ikke fettoterne selv. Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 11. august 2020 Rapporter Del Skrevet 11. august 2020 Tyttebærtryne skrev (2 minutter siden): Har sett de som tar opp ting med sjefen på pulebord. Står over. Haha, meget innsiktsfullt Tyttebær. 1 Lenke til kommentar
Tyttebærtryne Skrevet 11. august 2020 Rapporter Del Skrevet 11. august 2020 Stormoen33 skrev (1 minutt siden): Haha, meget innsiktsfullt Tyttebær. For en gjeng sier jeg bare. Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 11. august 2020 Rapporter Del Skrevet 11. august 2020 Tyttebærtryne skrev (1 minutt siden): For en gjeng sier jeg bare. Ta en alvorsprat med sjefen si ... Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 11. august 2020 Rapporter Del Skrevet 11. august 2020 Stormoen33 skrev (2 minutter siden): Ta en alvorsprat med sjefen si ... Ikke så lurt SI Lenke til kommentar
Tyttebærtryne Skrevet 11. august 2020 Rapporter Del Skrevet 11. august 2020 Stormoen33 skrev (Akkurat nå): Ta en alvorsprat med sjefen si ... En av mine kolleger hyttet neven mot sjefen første kveld på et todagersseminar, jfr. "I morgen skal du få høre". Man så knapt sjefen bak knyttneven (typ stekepanne). Morgenen etterpå innledet sjefen med å spørre salen om noen hadde lyst til å si før man startet programmet. Helt stille selvfølgelig. Amøber. Lenke til kommentar
SirJames™ Skrevet 11. august 2020 Forfatter Rapporter Del Skrevet 11. august 2020 9 minutes ago, Tyttebærtryne said: Har sett de som tar opp ting med sjefen på pulebord. Står over. Ser den og høyner med irriterende folk som skal prate jobb når vi er ute for å få avkobling fra...wait for it...waaaiiit ...for it.... nettopp jobben!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg