Tyttebærtryne Skrevet 11. august 2020 Rapporter Del Skrevet 11. august 2020 Ale-Fawk skrev (Akkurat nå): Legetime 10 i morgen og jobb mandag 9. Morroa er over for denne gang. Er det greit om vi andre kommenterer slike ting, siden du legger det ut mener jeg? Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 11. august 2020 Rapporter Del Skrevet 11. august 2020 Ale-Fawk skrev (4 minutter siden): Den smakte. Pizzaen? Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 11. august 2020 Rapporter Del Skrevet 11. august 2020 Ser på VH1 Salt N' Pepa "Push it" spilles nå Lenke til kommentar
Sir Ale Skrevet 11. august 2020 Rapporter Del Skrevet 11. august 2020 Spøkelsesstille i Thread i kveld. Merker jeg ikke har så mye å komme med selv. Lagde et par kamptråder, men alle lagene i semiene er vel kvalla for CL neste år uansett. Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 11. august 2020 Rapporter Del Skrevet 11. august 2020 Ale-Fawk skrev (1 minutt siden): Merker jeg ikke har så mye å komme med selv. Ja, jeg orker selv ikke å "spamme ned" tråden om ingen andre bidrar Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 11. august 2020 Rapporter Del Skrevet 11. august 2020 dengelgen skrev (4 minutter siden): Salt N' Pepa "Push it" spilles nå Grepa damer si ... Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 11. august 2020 Rapporter Del Skrevet 11. august 2020 Stormoen33 skrev (2 minutter siden): Grepa damer si ... Det får en si SI Lenke til kommentar
Tyttebærtryne Skrevet 11. august 2020 Rapporter Del Skrevet 11. august 2020 Tillater meg å prøve å løfte stemningen litt med en "klassiker", selv om det er litt utenfor min smak, men jeg liker slike låter pga. den litt monotone beaten (Hei, Bob Marley). 1 Lenke til kommentar
Tyttebærtryne Skrevet 11. august 2020 Rapporter Del Skrevet 11. august 2020 Håper ikke Granca ble fornærmet. Tror ikke det. Lenke til kommentar
SirJames™ Skrevet 11. august 2020 Forfatter Rapporter Del Skrevet 11. august 2020 12 minutes ago, dengelgen said: Ser på VH1 Ser på idioter på Youtube. Som feks denne: 2 Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 11. august 2020 Rapporter Del Skrevet 11. august 2020 Tyttebærtryne skrev (2 minutter siden): Håper ikke Granca ble fornærmet. Tror ikke det. Granca danser på bordet as we speak! 1 Lenke til kommentar
Tyttebærtryne Skrevet 11. august 2020 Rapporter Del Skrevet 11. august 2020 SirOwen skrev (2 minutter siden): Ser på idioter på Youtube. Som feks denne: Du får en tommel, uten at jeg har sett den. Fornøyelig med folk som driter seg ut. Lenke til kommentar
Tyttebærtryne Skrevet 11. august 2020 Rapporter Del Skrevet 11. august 2020 Stormoen33 skrev (1 minutt siden): Granca danser på bordet as we speak! Har han kommet til punktet hvor han har spastiske bevegelser, og nisselue på? Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 11. august 2020 Rapporter Del Skrevet 11. august 2020 Tyttebærtryne skrev (Akkurat nå): Har han kommet til punktet hvor han har spastiske bevegelser, og nisselue på? Det er jo ikke umulig, men slik jeg har forstått ham er han kapabel til groove to the rythm ... 1 Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 11. august 2020 Rapporter Del Skrevet 11. august 2020 SirOwen skrev (7 minutter siden): Ser på idioter på Youtube. Som feks denne: Klarte ikke å se hele, "idioter" er vel et altfor mildt uttrykk her Lenke til kommentar
Tyttebærtryne Skrevet 11. august 2020 Rapporter Del Skrevet 11. august 2020 Stormoen33 skrev (Akkurat nå): Det er jo ikke umulig, men slik jeg har forstått ham er han kapabel til groove to the rythm ... Jeg går for mer spastiske bevegelser. Mannen er jo en damemagnet, og det er via forskning faktisk bevist at kvinner faller for menn som danser med litt utagerende bevegelser (se på Brille, så fanger dere opp et eller annet:). Lenke til kommentar
SirJames™ Skrevet 11. august 2020 Forfatter Rapporter Del Skrevet 11. august 2020 7 minutes ago, Tyttebærtryne said: Fornøyelig med folk som driter seg ut. Enig, det er meget underholdende. Angrer dog litt at jeg trykket på den opprinnelige linken på VGD, for nå surfer jeg bare fra den ene videoen til den andre. Det hele startet altså med en Karen-video (voksende begrep) på VGD: Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 11. august 2020 Rapporter Del Skrevet 11. august 2020 SirOwen skrev (Akkurat nå): voksende begrep) på VGD: Har vi fått Karen- figurer på VGD? Lenke til kommentar
Tyttebærtryne Skrevet 11. august 2020 Rapporter Del Skrevet 11. august 2020 Hva er disse Karen-greiene? Mener å huske at det var en betegnelse på et "fenomen"? Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 11. august 2020 Rapporter Del Skrevet 11. august 2020 Slo av VH1 Hører nå på BBC 5 live om gårsdagens EL-kamp 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg