Nightwish. Skrevet 25. juli 2020 Rapporter Del Skrevet 25. juli 2020 SirOwen skrev (7 timer siden): God natt, alle sauetellere!! Btw, hvem i svarteste granskauen var det som kom opp med idéen om å telle sauer, ffs?? Fjøsbonden. Lenke til kommentar
Tyttebærtryne Skrevet 25. juli 2020 Rapporter Del Skrevet 25. juli 2020 SirOwen skrev (9 timer siden): Her også, skal tross alt opp om 6,5 timer. Hvordan klarer du/dere? Jeg ville ikke våknet om man sendte opp fyrverkeri på soverommet. Lenke til kommentar
Tyttebærtryne Skrevet 25. juli 2020 Rapporter Del Skrevet 25. juli 2020 aklla skrev (9 timer siden): Og det er vel ikke så ille å være her? Nope. Trollfritt og behagelig. Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 25. juli 2020 Rapporter Del Skrevet 25. juli 2020 HYYYL skrev (7 minutter siden): Fløybanen. Det er korrekt. Lenke til kommentar
HYYYL Skrevet 25. juli 2020 Rapporter Del Skrevet 25. juli 2020 Stormoen33 skrev (18 minutter siden): Det er korrekt. Det korrekte er vel Fløibanen men all den tid fjellet banen kjører opp/ned heter Fløyen kaller de fleste banen for Fløybanen. Uansett flott tur opp og nydelig utsikt fra toppen. Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 25. juli 2020 Rapporter Del Skrevet 25. juli 2020 Granca skrev (13 timer siden): Hot døvetolk var forresten på tv i går. Så ut som hun hilset til deg på døvespråket. Det stemmer! Så det i opptak nå. Ny frisyre men med samme uvirkelige fingerferdigheter! Lenke til kommentar
Dask meg med en pakke salami Skrevet 25. juli 2020 Rapporter Del Skrevet 25. juli 2020 HYYYL skrev (13 minutter siden): Det korrekte er vel Fløibanen men all den tid fjellet banen kjører opp/ned heter Fløyen kaller de fleste banen for Fløybanen. Uansett flott tur opp og nydelig utsikt fra toppen. Svein Bjarte er ikke enig. Lenke til kommentar
HYYYL Skrevet 25. juli 2020 Rapporter Del Skrevet 25. juli 2020 lsklars skrev (1 minutt siden): Svein Bjarte er ikke enig. Haha Lenke til kommentar
Deila Skrevet 25. juli 2020 Rapporter Del Skrevet 25. juli 2020 Prympi rympi stumpi. Da var det flaski igjen. Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 25. juli 2020 Rapporter Del Skrevet 25. juli 2020 Deila skrev (12 minutter siden): Prympi rympi stumpi. Da var det flaski igjen. Er det damestumper i nærheten? Lenke til kommentar
Tyttebærtryne Skrevet 25. juli 2020 Rapporter Del Skrevet 25. juli 2020 Deila skrev (33 minutter siden): Prympi rympi stumpi. Da var det flaski igjen. Dette blir stygt. Lenke til kommentar
SirJames™ Skrevet 25. juli 2020 Forfatter Rapporter Del Skrevet 25. juli 2020 9 hours ago, Tyttebærtryne said: Hvordan klarer du/dere? Jeg ville ikke våknet om man sendte opp fyrverkeri på soverommet. Tok enormt med selvdisiplin, men hjalp at jeg våknet 1 minutt før klokkeradioen satte i gang. Isåfall ville du vel våknet når brannmennene halte deg ut av soveromsvinduet. Lenke til kommentar
SirJames™ Skrevet 25. juli 2020 Forfatter Rapporter Del Skrevet 25. juli 2020 6 hours ago, HYYYL said: Fløybanen. Ikke for de med dårlige nerver. Lenke til kommentar
Tyttebærtryne Skrevet 25. juli 2020 Rapporter Del Skrevet 25. juli 2020 SirOwen skrev (8 minutter siden): Isåfall ville du vel våknet når brannmennene halte deg ut av soveromsvinduet. Krever noe slikt ja. Sover så tungt at man kan utnytte meg uten at jeg får noe kjennskap til "gleden" mens det pågår. Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 25. juli 2020 Rapporter Del Skrevet 25. juli 2020 Ferdig å klippe plena, var litt langt idag, men været kan man ikke gjøre noe med. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg