Sir Ale Skrevet 6. juli 2020 Rapporter Del Skrevet 6. juli 2020 Just now, Deila said: Utrolig Ale. Har skylt ørene mine for ørevoks hos legen noen ganger selv. Gjerne før sommeren og badesesongen. Helvetes god hørsel etterpå da. Lenke til kommentar
SirJames™ Skrevet 6. juli 2020 Forfatter Rapporter Del Skrevet 6. juli 2020 Fun fact: Q-tips feirer 94 år i år. Lenke til kommentar
Nightwish. Skrevet 6. juli 2020 Rapporter Del Skrevet 6. juli 2020 (endret) Stormoen33 skrev (5 minutter siden): Noen år? Har ikke vært hos tannlegen på 31 år, og det er bare velstand her ... Likt meg det. Jeg er dyktig til å knaske sunn tennene, dog. Tannpine har jeg hatt kun når jeg var 7-8 år gammel. Endret 6. juli 2020 av NNightwish Lenke til kommentar
Deila Skrevet 6. juli 2020 Rapporter Del Skrevet 6. juli 2020 dengelgen skrev (1 minutt siden): Har du forresten returnert til hovedstaden nå? Det har jeg! Sto opp kvart på 6 for å rekke morgenflyet til Oslo i dag. Det er vel hva man kaller djevelens verk og jeg sov neppe noe mer enn et par timer i natt. Lenke til kommentar
Deila Skrevet 6. juli 2020 Rapporter Del Skrevet 6. juli 2020 Ale-Fawk skrev (1 minutt siden): Helvetes god hørsel etterpå da. Var vel en gang jeg fant ut at jeg hadde veldig dårlig hørsel og gikk rundt med konstant dotter i ørene. Hjalp å skylle ørene hos legen. Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 6. juli 2020 Rapporter Del Skrevet 6. juli 2020 Deila skrev (Akkurat nå): eg sov neppe noe mer enn et par timer i natt. Utrolig!! Er du bittelitt trøtt? Lenke til kommentar
Sir Ale Skrevet 6. juli 2020 Rapporter Del Skrevet 6. juli 2020 Just now, Deila said: Var vel en gang jeg fant ut at jeg hadde veldig dårlig hørsel og gikk rundt med konstant dotter i ørene. Hjalp å skylle ørene hos legen. Brukte han gurglevann? Sånn som «bruser» i ørene? Lenke til kommentar
Sir Ale Skrevet 6. juli 2020 Rapporter Del Skrevet 6. juli 2020 Har heldigvis noen orange cakes på lur. Da glemmer jeg at jeg er døv og handicappa noen skarve minutter. Lenke til kommentar
Deila Skrevet 6. juli 2020 Rapporter Del Skrevet 6. juli 2020 dengelgen skrev (4 minutter siden): Utrolig!! Er du bittelitt trøtt? Helt fullstendig kake. Er vel på stadige overtrøtt så det er litt annerledes. Lenke til kommentar
Deila Skrevet 6. juli 2020 Rapporter Del Skrevet 6. juli 2020 Ale-Fawk skrev (3 minutter siden): Brukte han gurglevann? Sånn som «bruser» i ørene? Nei var bare vanlig varmt vann. Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 6. juli 2020 Rapporter Del Skrevet 6. juli 2020 Deila skrev (8 minutter siden): Det har jeg! Sto opp kvart på 6 for å rekke morgenflyet til Oslo i dag. Det er vel hva man kaller djevelens verk og jeg sov neppe noe mer enn et par timer i natt. Utroligt at du ikke velger å være i en smittefri sone ... Lenke til kommentar
Deila Skrevet 6. juli 2020 Rapporter Del Skrevet 6. juli 2020 Stormoen33 skrev (1 minutt siden): Utroligt at du ikke velger å være i en smittefri sone ... Måtte komme meg hjem for å jobbe. Kroner skal inn i kassa. Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 6. juli 2020 Rapporter Del Skrevet 6. juli 2020 Deila skrev (3 minutter siden): Helt fullstendig kake. Ikke bra -når du begynner å verke i leddene er det kanskje på tide å sove litt. Lenke til kommentar
Nightwish. Skrevet 6. juli 2020 Rapporter Del Skrevet 6. juli 2020 Måtte selv til øreskylling for 2-3 år siden. Ikke av en lege, men ei fager møy (ok, kanskje ikke) Hører nå som en glad Hubro i parringstiden. Kobler av nå - husk å ta hverandre. Lenke til kommentar
Granca Skrevet 6. juli 2020 Rapporter Del Skrevet 6. juli 2020 Tannpine - djevelens tannverk? Lenke til kommentar
Elgen. Skrevet 6. juli 2020 Rapporter Del Skrevet 6. juli 2020 NNightwish skrev (1 minutt siden): Kobler av nå - husk å ta hverandre. Sylfrekk! Nattinatt, Nattønske! Lenke til kommentar
Stormoen33 Skrevet 6. juli 2020 Rapporter Del Skrevet 6. juli 2020 Deila skrev (2 minutter siden): Måtte komme meg hjem for å jobbe. Kroner skal inn i kassa. ikke alle som kan spe på inntekten fra staten med tipping si ... 1 Lenke til kommentar
Granca Skrevet 6. juli 2020 Rapporter Del Skrevet 6. juli 2020 NNightwish skrev (2 minutter siden): husk At banan egentlig er et bær. Lenke til kommentar
SirJames™ Skrevet 6. juli 2020 Forfatter Rapporter Del Skrevet 6. juli 2020 7 minutes ago, NNightwish said: husk å ta hverandre. Bakfra? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg