Gavekort Skrevet 3. februar 2020 Skrevet 3. februar 2020 Hei, Jeg bommet på en regning og fikk en purring + gebyr i kort tid etter. Jeg betalte så den andre regningen med god tro om at den første ble refundert. Nå viser det seg at den første regningen ble refundert, men med -100kr i "utbetalingsgebyr". Er dette vanlig praksis, og er det ikke teknisk sett mine penger?
Gjest Slettet+234981 Skrevet 3. februar 2020 Skrevet 3. februar 2020 Du laget ekstra arbeid for noen og må betale for det - teknisk sett.
Gavekort Skrevet 3. februar 2020 Forfatter Skrevet 3. februar 2020 Synsinger er egentlig ikke så interessant for meg. Jeg lurer på om det er lov å gjøre trekk fra penger som aldri hører hjemme hos mottaker. 1 1
Gjest Slettet+234981 Skrevet 4. februar 2020 Skrevet 4. februar 2020 Gavekort skrev (12 timer siden): Synsinger er egentlig ikke så interessant for meg. Jeg lurer på om det er lov å gjøre trekk fra penger som aldri hører hjemme hos mottaker. Ok. Burde fått med det i første posten da.
The Avatar Skrevet 4. februar 2020 Skrevet 4. februar 2020 Gadden skrev (1 minutt siden): Ok. Burde fått med det i første posten da. Burde være unødvendig ettersom tråden er posta i jussforumet. 1
Gjest Slettet+234981 Skrevet 4. februar 2020 Skrevet 4. februar 2020 (endret) Gavekort skrev (13 timer siden): Hei, Jeg bommet på en regning og fikk en purring + gebyr i kort tid etter. Jeg betalte så den andre regningen med god tro om at den første ble refundert. Nå viser det seg at den første regningen ble refundert, men med -100kr i "utbetalingsgebyr". Er dette vanlig praksis, og er det ikke teknisk sett mine penger? Ja det er vanlig praksis. https://www.crone.no/b/inkassobransjen-positivt-negativt-eller-uten-omdoemme Endret 4. februar 2020 av Slettet+234981
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå