Gå til innhold

After8

Anbefalte innlegg

God kveld!

Lurer bare på om det er noen her som har erfaring med aksjehandel på eToro? Har registrert meg og vært innom og tatt en titt, og førsteinntrykket er positivt. God oversikt over markeder. Det jeg liker spesielt godt med tjenesten er at du kan kopiere porteføljer til personer, som vil si at det er de som forvalter pengene dine, hvis jeg har forstått det riktig. 

Men er det noen her som har erfaring med tjenesten eToro? Er det å anbefale for vanlig aksjehandel? Jeg ble litt interessert i eToro nettopp på grunn av kopieringen. 

Fordeler, ulemper?

 

Takker og bukker for svar på forhånd!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

eToro er ikke for vanlig aksjehandel. Min anbefaling er å holde deg unna. Les deg godt opp på erfaringer med etoro på internett. Min erfaring er at det er ren gambling. De ringte meg opp etter at jeg putta inn litt og ville at jeg skulle kjøre på med masse penger. Registrer deg heller på nordnet og kjøp aksjer der.

Ps! Hørtes noe for godt til å være sant er det som regel det:

https://www.forexpeacearmy.com/forex-reviews/3731/www.etoro.com-forex-broker

 

Endret av PgUp
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-YQ8U8xbZ

Etoro funker fint til sitt bruk, men dersom det er aksjehandel du skal drive med bør du heller bruke nordnet som nevnt over.

Nordnet er en god og seriøs aktør som du kan stole på. Husk at de traderne du kan kopiere på etoro er amatører de også. Hvis du har lyst at noen andre skal forvalte pengene dine bør du heller legge dem i et aktivt forvaltet fond.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...