Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet tirsdag kl 23:46 Skrevet tirsdag kl 23:46 (endret) Vi tar patent på brødgjøker. Endret tirsdag kl 23:47 av Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene )
TheDarkSycamore - SCM Skrevet i går, 02:15 Skrevet i går, 02:15 Jeg tar patent på jøkene i brødet til CC. 🥴🥴🥴 1
75192 Skrevet i går, 03:02 Skrevet i går, 03:02 (endret) Tar patent på hersbel en total idiot se sesong 2 av the walking dead da skjønner du 😀 Endret i går, 03:06 av 75192
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet i går, 03:12 Skrevet i går, 03:12 Vi tar patent på rosaskyer.😉😉
N-4K0 Skrevet 17 timer siden Skrevet 17 timer siden Jeg tar patent på alle verdens eksisterende og fremtidige skyer, som kansellerer Cias rosa sky-patent
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 14 timer siden Skrevet 14 timer siden Vi tar patent på usynligtråd.
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 8 timer siden Skrevet 8 timer siden Jeg tar patent på den brukne foten på a'en i N-4K0.
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 7 timer siden Skrevet 7 timer siden (endret) 75192 skrev (14 minutter siden): Tar patent på hode til @TheDarkSycamore - SCM Hvilken hode mener du? 🤪😝🤣😂🤔🤔 Tilbake til leken: Jeg tar patent på koppene på @75192 sine lego klosser. Endret 7 timer siden av TheDarkSycamore - SCM
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 6 timer siden Skrevet 6 timer siden Vi tar patent på rustne skruer.😉😉
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå