Gå til innhold

skjermkort til cs

lumpen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Klart, Nvidia er bedre i OpenGL enn ATi, men det er ikke helt sånn at man hopper i taket av det :ermm:

Jeg fatter godt at de tar signaturen når den er så svær.

Du har egen plass til maskin specs i profilen din.

VELDIG OFFTOPIC??

Skrevet

jaja..kjekt å topicen min lagde en så stor debatt :p

jeg håper at 5900xt vil funke bra til cs.... og andre spill...takk for all hjelp :D

Skrevet
hvis du ska spille cs så holder det med det billigste kortet du finner, spillet er tross alt 5 år gammalt!

*kremt* Cs er faktisk bare et par måneder gammelt ;)

et par måneder? det var no rart for eg har no spilt det i flere år..

Du har kanskje ikke fått med deg 1.6 versjonen du da. Den kom for noen måneder siden og er med forbedret grafikk og muligheten til å kjøre i 1200/1600 oppløsning. Prøv å gjør det med "det billigste kortet du finner" selv.

Spillet er jo urgammelt allikevel...

Skal jeg kjøpe et FX5950 for å spille King's Quest 1 og andre nye spill? :roll:

Skrevet (endret)

HA! Jeg spiller CS 1.6 med KONSTANT 72 Fps(den vil ikke høyere)1024*768 UANSETT på GF4 MX420.

Syns det er litt idiotisk og bruke 1800+ på å bli UB3R-lEe+ h@xxor i CS

Endret av Lautsprecher
Skrevet
HA! Jeg spiller CS 1.6 med KONSTANT 72 Fps(den vil ikke høyere)1024*768 UANSETT på GF4 MX420.

fps_max 101? :roll:

Skrevet

Tror kanskje du skal sette opp fps_max'en din litt?

Skrevet

Tror kanskje du skal sette opp fps_max'en din litt?

HVORFOR? Hva SKAL han med høyere framerate enn det der?

Skrevet
hvis du ska spille cs så holder det med det billigste kortet du finner, spillet er tross alt 5 år gammalt!

hva ****** er det du tenker med?? A sier cs er 5Ar gammelt? 1.6 kom ut for litt siden.. i sommerferien.

Skrevet
Jeg synes at de gamle versjonene av CS er myyye bedre enn 1.6 og det derre ******* ødelagte Steam :realmad:

Steam er faktisk sinnsykt bra.. A til alle andre som sier 1.5 er bedre.. spill 1.6 i noen uker sA syns du det er best... lover jeg deg... 1.6 eier.. Steam eier>)

Skrevet (endret)

PowerColor Radeon 9800PRO 128MB DDR (2800kr)

det er et greit kort til de nyeste spillene

men viss du vil så kan jeg selge deg en geF ti 4200 8X for en 500-lapp :D

Endret av HoLy_CoW
Skrevet
Jeg personlig ville gitt 500 kroner ekstra og fått et Powercolor Radeon 9800 Pro! Dette kortet har meget god ytelse i alle 3D spill på markedet og i lang tid fremover. De 500 kronene ekstra er verdt det! FX5700 ultra er ikke et dårlig kort det heller men Radeon 9800 Pro gir Overkill i cs :love:

:yes::yes: kick ass

Skrevet (endret)

Håper Radeon 9800 PRO kortet jeg har bestilt gjør susen :p , og dessuten så var det ingen som sa når cs1.6 kom ut , noen sa CS kom ut for flere år siden og det er helt rett , men seff er det 1.6 vi mener...og...den offisiele betaversjonen av cs kom faktisk ut for 8år siden.... (1996).

Endret av cbcb
Skrevet

Her følger to tomshardware-tester. Det interessante her er sammenligningen mellom 9600-modellens tidligere pro, og nyere xt. Ifølge testene er økningen i ytelse så marginal at man nok vil få mest for pengene for pro-modellen. Hvorvidt denne er lett å få tak i har jeg ikke undersøkt og er en annen sak.

Jeg vil bemerke at det er mange her som har mye mer peil om dette enn meg; så undersøk ting litt nærmere selv. Har nettopp tatt opp igjen vitenskapen om hardware-specs :yes:

Test1

Test2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...