Gå til innhold

Årslønn saksbehandler elektro


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det kjem mykje ann på kva utdanning du har og kor mykje erfaring du har.
Kompetansekravet for ei slik stilling er minst fagbrev som elektrikar, men i praksis må du nok også ha teknisk fagskule eller ingeniørutdanning i tillegg, særleg dersom ein er ung og har lite relevant erfaring frå fagfeltet.

Lønnsnivået vil også variere alt etter kva arbeidsoppgåver som inngår i stillinga og kva utdanning, erfaring og dyktigheit som blir etterspurt i jobbannonsa.

Det vil fort være store lønnsforskjellar alt etter om du er 20 år og akkurat ferdig med læretida eller om du er 55 årig elektroingeniør. 

Lenke til kommentar

Eg kjenner ikkje godt nok til fagfeltet og arbeidsmarkedet til å seie så mykje om dette er ein god avtale eller om du kan få betre vilkår.

Men eg kan i alle fall kommentere at det er ikkje eit urimeleg tilbod. Rett i underkant av 600k er omtrent det ein gjennomsnittleg ingeniør med 3 års erfaring i privat sektor i Vestfold har i lønn.

Reint praktisk så er spørsmålet om lønn ved internt jobbskifte meir eit spørsmål om den nye lønna og dei nye arbeidsoppgåvene er verdt det for deg personleg. Eg tvilar ikkje på at du kan klare å få ein jobb ein anna stad med høgare lønn, men det krever at du går aktivt ut på jobbjakt og at du er villig til å flytte på deg for å få ein betre jobb.

Så spørsmålet du i fyrste omgong må stille deg er om du går opp nok i lønn til å takke ja til ein kontorjobb i same bedrift, eller om du skal takke nei og eventuelt søke lykka i ei anna bedrift.

 

Når det gjeld firmabilen så bør du være på vakt då det ikkje er berre fordelar. Eg reknar med at når du spesifiserer firmabil så er det snakk om bil som arbeidsgiver eig og som du kan bruke privat? (Det andre alternativet er tenestebil som du brukar på jobb og setter igjen på jobb når dagen er omme).
Dersom du skal bruke firmabil privat så slår det inn nokre skattereglar, der du må skatte som om du hadde hatt 30% av listeprisen på firmabilen opp til 300 000 kr, og 20% av listeverdien for det som er overskytande.
Så får du firmabil til 500 000 kr så må du skatte som om du hadde 90k + 40k = 130k meir i lønn, noke som fort betyr ca 60 000 kr meir i skatt i året.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
bilbilbil skrev (På 7.2.2020 den 7.47):

Jeg har fagbrev gr.l og har 20 års erfaring innen yrket men ingen annen utdanning utover det. Har blitt tilbudt en stilling internt i bedriften jeg jobber for og har blitt forespeila rundt 570.000 - 580.000. Samt firmabil. Er dette en fornuftig deal?

Hva ligger du på i dag?

 

I det firmaet jeg jobber for nå ligger mange bas og anleggsledere på 570-600k uten overtid.

Du må skatte av av antall km når du kjører hjemmefra og til kontoret deres med firmabil.

Er det timesbetalt eller fastlønn? Får du overtidsbetalt hvis du må jobbe uteover kontortid?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...