Gå til innhold

Kan noen hjelpe meg?


Anbefalte innlegg

"To play around with plastic-wrap" = kims.jpg

 

EDIT: :blush:

stilig, resten av siden må jo da hoppe etter nesten hoppe etter wirkola, tror ikke den kommer like langt ;)

 

ellers virker det som om HalTan er på krigsstien for tiden. lurer på om vi har en nei til "vær så snill å lag noe grafikk på siden min" kampanje.. Støtter denne. :p

virker som om alle svarene er OT på en sarkastisk måte, kanskje det er noen som er lei, og kanskje noen andre skal ta hintet?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
ellers virker det som om HalTan er på krigsstien for tiden. lurer på om vi har en nei til "vær så snill å lag noe grafikk på siden min" kampanje.. Støtter denne. :p

virker som om alle svarene er OT på en sarkastisk måte, kanskje det er noen som er lei, og kanskje noen andre skal ta hintet?

Skjønner ikke helt hva dere sutrer for. Altså, jeg ser på disse utfordringene som trening, og trening gjør mester. Erfaring er alltid greit å ha!

 

Det skal sies; jeg liker overhodet ikke poster som:

Jeg har en dårlig side. Jeg vil har en ny. Jeg liker rødt og gult.

 

Det er alltid opp til deg selv om du vil gi ett forslag eller ikke. Er du imot slike poster, så drit på draget.

 

 

 

 

Mitt forslag er under konstruksjon ...

Lenke til kommentar

Skjønner ikke helt hva dere sutrer for. Altså, jeg ser på disse utfordringene som trening, og trening gjør mester. Erfaring er alltid greit å ha!

Det skal sies; jeg liker overhodet ikke poster som:

Det er alltid opp til deg selv om du vil gi ett forslag eller ikke. Er du imot slike poster, så drit på draget.

 

 

 

Mitt forslag er under konstruksjon ...

selvfølgelig er det greit med erfaring og lære underveis, gjør noen forsøk innimellom jeg og, men i det siste har det blitt ganske mye. ikke alle som gidder å lage hele tiden da , (utenom PoleCat ;) ) kommer selvfølgelig tilbake på banen snart, men mye å gjøre nå. ikke ment som et sleivspark til noen. liker forresten ikke å drite på draget ;)

gleder meg til å se forslag fra Dunestar! :yes:

Endret av Smidt
Lenke til kommentar
Beklager dobbelpost, men:

HER ER MITT FORSLAG! :thumbup:

nice, litt pangfarger, men bra. ser menyinspirasjon er hentet fra clickart.

er ikke helt i stand til å komme med noe fornuftig på denne tiden av døgnet etter en lang dag, men det var stilig, kanskje en litt mørkere rødfarge? bare pittelitt?

elllers er dette nok en gang en :thumbup: til Dunestar..

Endret av Smidt
Lenke til kommentar
Joda, det er klart. Men jeg liker ikke poster som "Noen som lager et design til meg her?"...

 

Uansett, er jeg den eneste her som av og til får plagsomme mails med folk som vil ha deg til å gjøre ting og tang gratis?

Ikke bare mail, men etter jeg fikk meg MSN har jeg blitt overspamma av forespørsler. "lag det da. prøv deg da. please da!"

Godt at "ignore" funker.

Lenke til kommentar

Takk Dunestar...

Jeg ligte det forslage, men se at jeg skal begynne å lage den siden da... Hve må jeg gjøre da?

 

PS: Grunnen til at jeg startet denne tråden var ikke for og få noen til å lage websiden for meg... Men å vite hvordan en bra web side er laget ;)

 

Mvh. Kim

 

EDIT: Ehh... Sorry :blush:

Endret av Kim Spets
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...