Gå til innhold

beyond G&E

Anbefalte innlegg

Skrevet

jo, hvordan får jeg ned keyen som begge må ha, for å komme seg i første (1/3) posisjon ved slakterhuset?

jeg vet den ligger i det ene "røret" disse robotene faller ned fra, da man "trykker" på den rosa knappen, men ingen nøkkel faller-

har prøvd det meste, men de går så ! raskt opp igjen.

(bla prøvd å holde knappen lenge inne da jeg trykker, slått ristninger i bakken o.d.)

hjelP!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

fant en knapp, ved transporten, hvor "fisken" hopper (om en trykker på knappen), kan den ha noe med dette å gjøre mon tro?

hvordan får man denne til å virke? strøm, men hvor, hvordan?

• 2 uker senere...
Skrevet

istedet for å lage en ny post så, kanskje blåse litt liv i denne?

en sikring en eller annen plass som må til?

har det noe med fisken å gjøre mon tro?

I vilken rekkefølge har dere gjort dette ved slaughterhouse?

Skrevet

hadde også problemer der, du skal egentli få nøkelen når du har ødelagt de tre robotene. men det er en bug i spillet så du må bruke en save cheat for å komme deg videre. bare last ned fix-file .

nå skal du knuse de tre robotene og så save på den m-disc encryptern som er i rommet til høyre. så går du ut av spillet og legger fix filen i BGE mappen. kjør programmet og merk den saven du nettopp lagde og trykk 'fix' når du nå går inn i spillet har du to trekant nøkler, gi den ene til double-H, og gå og ta det bilde du skal ha.

når jeg spilte dette hoppet spilet ut til skrivebordet når jeg gikk opp mot der du kom fra. så save i m-disc encryptern og bruk på samme måte som i ste programmet ved å bruke 'swap' nå starter du ved encryptern ved hovercraft'e.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...