genesis Skrevet 28. desember 2003 Skrevet 28. desember 2003 jo, hvordan får jeg ned keyen som begge må ha, for å komme seg i første (1/3) posisjon ved slakterhuset? jeg vet den ligger i det ene "røret" disse robotene faller ned fra, da man "trykker" på den rosa knappen, men ingen nøkkel faller- har prøvd det meste, men de går så ! raskt opp igjen. (bla prøvd å holde knappen lenge inne da jeg trykker, slått ristninger i bakken o.d.) hjelP!
genesis Skrevet 29. desember 2003 Forfatter Skrevet 29. desember 2003 fant en knapp, ved transporten, hvor "fisken" hopper (om en trykker på knappen), kan den ha noe med dette å gjøre mon tro? hvordan får man denne til å virke? strøm, men hvor, hvordan?
genesis Skrevet 9. januar 2004 Forfatter Skrevet 9. januar 2004 istedet for å lage en ny post så, kanskje blåse litt liv i denne? en sikring en eller annen plass som må til? har det noe med fisken å gjøre mon tro? I vilken rekkefølge har dere gjort dette ved slaughterhouse?
starving Skrevet 10. januar 2004 Skrevet 10. januar 2004 hadde også problemer der, du skal egentli få nøkelen når du har ødelagt de tre robotene. men det er en bug i spillet så du må bruke en save cheat for å komme deg videre. bare last ned fix-file . nå skal du knuse de tre robotene og så save på den m-disc encryptern som er i rommet til høyre. så går du ut av spillet og legger fix filen i BGE mappen. kjør programmet og merk den saven du nettopp lagde og trykk 'fix' når du nå går inn i spillet har du to trekant nøkler, gi den ene til double-H, og gå og ta det bilde du skal ha. når jeg spilte dette hoppet spilet ut til skrivebordet når jeg gikk opp mot der du kom fra. så save i m-disc encryptern og bruk på samme måte som i ste programmet ved å bruke 'swap' nå starter du ved encryptern ved hovercraft'e.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå