Gå til innhold

Hvilke jobber?


Anbefalte innlegg

Info() skrev (1 time siden):

Tusen takk for gode tips, har funnet noen stillinger jeg skal søke på :) Jeg har ikke de beste karakterende kan man si, vil jeg slite med å få meg en IT jobb?

Bare å kjøre på til du får jobb. Legg vekt på dine positive personlige egenskaper. Vis at du er villig til å lære. Hva fikk deg til å velge it? Fokuser på interessen.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Info() skrev (På 15.1.2020 den 13.16):

Jeg har en bachelor innen Informasjonsvitenskap fra Universitetet, og skal nå søke jobber. Hvilke jobber kan man få med min bakgrunn? En del jeg studerte med driver med front end, men slik jeg står nå så er det uaktuelt. Jeg er ikke særlig glad i programmering, og har inntrykk av at de fleste jobbene som ligger ute er utvikler jobber. Jeg kunne egentlig tenkt med en jobb innen UX-design, men jeg har ikke arbeid å vise til på et intervju. Da jeg studerte tok jeg INFO262 - Interaction Design, men det er vel det nærmeste jeg kommer UX fra studietiden. 

Hvilke jobber kan man da få med bachelor i Informasjonsvitenskap, som ikke har med programmering å gjøre?

 

Gjerne oppdater på hvordan det går med jobbsøkingen evt.. Er selv midtveis i en bachelor og sitter med OOP nå som tar livet av meg. Skjønner ikke en gang hvordan jeg skal bestå eksamen i dette faget, til tross for utelukkende toppkarakterer hittil - så kjenner reality slår meg litt nå. Jeg kan jo IKKE jobbe med dette her som du sier 8 timer hver dag.. ?

Lenke til kommentar
Rudde skrev (2 timer siden):

Jeg hadde sluttet umiddelbart i en bedrift som hadde ansatt en prosjektleder uten erfaring

Skrev jo at man gjerne starter som prosjektmedarbeider. Ikke alle prosjekter trenger å være store og det er ulikt hva som defineres som "prosjekt".

Lenke til kommentar
Frk.S skrev (15 timer siden):

Gjerne oppdater på hvordan det går med jobbsøkingen evt.. Er selv midtveis i en bachelor og sitter med OOP nå som tar livet av meg. Skjønner ikke en gang hvordan jeg skal bestå eksamen i dette faget, til tross for utelukkende toppkarakterer hittil - så kjenner reality slår meg litt nå. Jeg kan jo IKKE jobbe med dette her som du sier 8 timer hver dag.. ?

Det skal jeg gjøre :) 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...