Gå til innhold

Ukens tilbud samletråd!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Grunnet eksamen i morgen og neste torsdag, ser det ikke ut som om jeg får tid til å oppdatere tilbudene. Kan jo være at jeg tar feil, men dere vet iallefall hvorfor hvis tilbudene ikke oppdateres. :)

• 3 uker senere...
Skrevet

En liten en ja. Har desverre ikke hatt tid. Har stort sett vært på nett på jobb, og der har jeg ikke hatt mulighet til å oppdatere noe som helst.

Skrevet

Da var psdata oppdatert.

Sjansen for at jeg kommer til å legge ned tilbudsoversikten er mye større enn at jeg kommer til å ta inn flere butikker. Har allerede problemer med å få satt av tid til oppdateringene. :) Så noen utvidelse er ikke aktuellt.

Skrevet

Det har sikkert vært forslag om det før, men kan ikke Hardware.no lage en side for ukens tilbud som automatisk opppdateres og der nettbutikker kan melde sin interesse for å være med?

Skrevet
Da var psdata oppdatert.

Sjansen for at jeg kommer til å legge ned tilbudsoversikten er mye større enn at jeg kommer til å ta inn flere butikker. Har allerede problemer med å få satt av tid til oppdateringene. :) Så noen utvidelse er ikke aktuellt.

Men hadde det vært mulig f.eks under de shappene som du nå holder på med at du har liksom en ny overskrift som f.eks: Andre butikker som fører ukens tilbud

Der kan du bare ha linker som f.eks http://www.articom.no/ uten noe mere, for da kan jo dem så vil se tilbudene klikke på de og kansje det dukker opp flere

Med andre ord alt som står under: Andre butikker som fører ukens tilbud, blir bare sånn enganng i blant å gjøre noe med, og da er det ensete er å legge inn en url

Hadde vært :w00t: om du ville gjort det synes jeg :thumbup:

Skrevet (endret)

wow...sjekk netshop folkens!

Hadde det ikke vært for at jeg hadde handla meg ram for dette året, så hadde jeg kjøpt disse!...

Laveste pris jeg har sett på overklokkingsbrikker..

Endret av Ozelot

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...