Gå til innhold

Listhaug kan passe perfekt for den fossile sinken Frp – men sette oljefondet i spill


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
3 minutes ago, PingEnt said:

Feil.

Du, jeg kan nesten ikke ta individuell debatt med hvert eneste individ i hylekoret. Dette har jeg vært igjennom før. Jeg orker rett og slett ikke å ta samme runden med hver eneste Greta Thunberger.

For å gi deg en fair chance, så kan DU få være den første som fremlegger håndfast bevis for menneskeskapt global oppvarming. Gjør du det, så bringer du noe nytt til bordet som er interessant å debattere.

Gjør du ikke det, så er du bare enda en påståelig debattant med lite å fare med.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132
1 minute ago, BippeStankelbein said:

Du, jeg kan nesten ikke ta individuell debatt med hvert eneste individ i hylekoret. Dette har jeg vært igjennom før. Jeg orker rett og slett ikke å ta samme runden med hver eneste Greta Thunberger.

For å gi deg en fair chance, så kan DU få være den første som fremlegger håndfast bevis for menneskeskapt global oppvarming. Gjør du det, så bringer du noe nytt til bordet som er interessant å debattere.

Gjør du ikke det, så er du bare enda en påståelig debattant med lite å fare med.

Vær så god.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132
1 minute ago, BippeStankelbein said:

"....deretter kommer sure oppgulp på facebook hvor hordene essensielt blir bedt om å spre det glade budskap.  "

 

 

Han hadde helt rett. Du gjør det du anklager motpart for, og du ser det ikke selv.

Det er ikke hets å kalle påstander om terrorstøtte for "sure oppgulp".

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132
Just now, BippeStankelbein said:

Det er sure oppgulp som du kommer med nå, og det er nettopp det du anklager andre for

Nei, det er ikke sure oppgulp, og den originale påstanden var hets. Det jeg har kommet med er ikke hets. 

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132
1 minute ago, BippeStankelbein said:

Du brukte ordene "sure oppgulp", hvis du ikke greier å stå for dine egne 10 minutter gamle ord, da blir det for useriøst for meg.

Jeg sa at facebook-innleggene til Listhaug var sure oppgulp. Du påsto at min påstand om sure oppgulp var sure oppgulp, noe jeg er uenig med deg i. Man kan kalle noen en tyv uten å være det selv.

Lenke til kommentar
5 minutes ago, PingEnt said:

Så bra, da er du ikke blå-hvit-fargeblind, du kan være stolt av det i det minste.

Poenget mitt er at jeg legger ikke mere energi i å lese "dine" bevis, enn du selv bruker på å presentere dem. Jeg bruker ikke 30 minutt på å lese en tilfeldig tekst du har linket til, og du selv ikke engang vet hva teksten inneholder.

Hva er poenger du ønsker å formidle, som du mener linken din støtter under?

Endret av BippeStankelbein
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132
Just now, BippeStankelbein said:

Poenget mitt er at jeg legger ikke mere energi i å lese "dine", enn du selv bruker på å presentere dem. Jeg bruker ikke 30 minutt på å lese en tilfeldig tekst du har linket til, og du selv ikke engang vet hva teksten inneholder.

Hva er poenger du ønsker å formidle, som du mener linken din støtter under?

Quote

Human-induced warming reached approximately 1°C (likely between 0.8°C and 1.2°C) above pre-industrial levels in 2017, increasing at 0.2°C (likely between 0.1°C and 0.3°C) per decade (high confidence). 

Dette er oppsummering av all forskning gjort på området. Forskningen inneholder bevis i ulike målinger, modeller og statistiske analyser.

Lenke til kommentar
4 minutes ago, PingEnt said:

Jeg sa at facebook-innleggene til Listhaug var sure oppgulp. Du påsto at min påstand om sure oppgulp var sure oppgulp, noe jeg er uenig med deg i. Man kan kalle noen en tyv uten å være det selv.

Og jeg mener at dine sure oppgulp er sure oppgulp, og siden du ikke ser det selv så er problemet akkurat som påpekt:

Du anklager andre for sure oppgullp, samtidig som du ikke ser dine egne sure oppgulp. Og siden dette er et demokrati, og 2 mot 1 mener at du kommer med sure oppgulp......

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132
1 minute ago, BippeStankelbein said:

. Og siden dette er et demokrati, og 2 mot 1 mener at du kommer med sure oppgulp......

Flott. Så siden flertallet tror på menneskeskapte klimaendringer, så har vi menneskeskapte klimaendringer. Kan godt ofre sure oppgulp for den :D

SJAKK MATT.

Endret av Slettet+5132
Lenke til kommentar
4 minutes ago, PingEnt said:

Dette er oppsummering av all forskning gjort på området. Forskningen inneholder bevis i ulike målinger, modeller og statistiske analyser.

Det er i seg selv en påstand, ikke et bevis.
Jeg etterspurte bevis, ikke en henvisning til noen andre i hylekoret, som hyler det samme som deg.

Jeg ser hvor dette går, og denne debatten har jeg kjørt før.
Beklager å stikke av, etter å ha åpen ild. Men du fikk en sjanse: Bring noe nytt på bordet: Bevis. Ellers er dette bare repeat av gamle debatter, for meg.

God jul =)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132
Just now, BippeStankelbein said:

Det er i seg selv en påstand, ikke et bevis.
Jeg etterspurte bevis, ikke en henvisning til noen andre i hylekoret, som hyler det samme som deg.

Jeg ser hvor dette går, og denne debatten har jeg kjørt før.
Beklager å stikke av, etter å ha åpen ild. Men du fikk en sjanse: Bring noe nytt på bordet: Bevis. Ellers er dette bare repeat av gamle debatter, for meg.

God jul ?

Definer bevis så kan vi snakke.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...