theDurkan Skrevet 27. desember 2003 Skrevet 27. desember 2003 Hei, jeg trenger å få redusert min antialising på et nVIDIA TNT2 ULTRA skjermkort. Hvordan gjør jeg det. Har nyeste driver
Sunni Skrevet 28. desember 2003 Skrevet 28. desember 2003 (endret) Er ikke sikker,men prøv å høyreklikk på skrivebordet-egenskaper-settings-advance eller se i kontrollpanel? Endret 28. desember 2003 av Sunni
Slabbedasken Skrevet 28. desember 2003 Skrevet 28. desember 2003 (endret) Jeg har hatt akkurat samme kortet....eneste jeg kunne forandre på var 2xaa eller 0xaa, men så absolutt ingen forskjell ved 0 eller 2x. Det er ingen AA på et så gammelt kort, kun AF etter mine erfaringer. Endret 28. desember 2003 av Slabbedasken
MrLee Skrevet 3. januar 2004 Skrevet 3. januar 2004 det er ikke AA på TNT2, første kortet som haddde AA fra nVidia var vel GeForce2 GTS?
Traxco Skrevet 3. januar 2004 Skrevet 3. januar 2004 Jeg har hatt akkurat samme kortet....eneste jeg kunne forandre på var 2xaa eller 0xaa, men så absolutt ingen forskjell ved 0 eller 2x. Det er ingen AA på et så gammelt kort, kun AF etter mine erfaringer. Slabbedasken med et TNT2-kort.. kan jeg ikke se forann meg,det må være lenge siden..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå