trouble-man Skrevet 11. januar 2004 Forfatter Skrevet 11. januar 2004 Si ifra når du får det tilbake da
Jakartabebopp Skrevet 11. januar 2004 Skrevet 11. januar 2004 (endret) høres ut som om skjermkortet er for varmt og fremhever artifacts, ja. hvis du forsatt har garanti og ikke har modifisert kortet, send det inn og krev et nytt kort. edit: btw, har du sjekket tempen i kabinettet og cpu-tempen? hvis det er for varmt i kabinettet og skjermkortet ikke får tilstrekkelig kjølig luft, så blir det fort veldig varmt. Endret 11. januar 2004 av rasgar
ED209 Skrevet 11. januar 2004 Skrevet 11. januar 2004 Vilken driver var det du installerte. Erfarte å installere ny driver, men etter en stund begynte maskinen å f..ke, BF 1942 ble helt sykt (flimring og skriften ble forandret). Gå til guru og last ned Detonator Rip og Detonator 45.23 (driver). Kjør først Detonator Rip for å fjerne evt. gamle dll filer til eldre drivere. Så kjører du Legg til/Fjern programmer for å fjerne den nye driveren som er i bruk (maskinen restartes). Til slutt installerer du driveren du lastet ned (45.23). Dette funket hos meg, har en teori på at eldre skjermkort i MX og Ti klassen reagerer på de nye driverne. Lykke til.
Sunni Skrevet 12. januar 2004 Skrevet 12. januar 2004 Du sier du har en "plug and play" skjerm?. Ergo mangler det skjermdrivere. Vet ikke om dette har noe å si,men det burde det jo. Jeg innstallerer alltid skjermdrivere til min skjerm. God ide.Kan hende det hjelper.Ja,jeg vil gi deg beskjed når jeg får svar om mitt gamle skjermkort.Har inntrykk av at det kan ta tid,Har heldigvis kjøpt meg et nytt.
Sunni Skrevet 21. januar 2004 Skrevet 21. januar 2004 Mitt skjermkort som jeg sendte inn ble godskrevet min konto hos Pc.utstyr.Nå står det 2500kr. der.Har ennå ikke fått svar på hva som var feil med kortet mitt.Men,er fornøyd.Hvordan går det med deg troubleman?
trouble-man Skrevet 17. mars 2004 Forfatter Skrevet 17. mars 2004 Jeg har fortsatt problemet og er så irritert at jeg kunne sparket til den idiotiske dataen min. AAAAAAARRRRRRRRRRRRRRGGGGGGGGGGGGHHHHHHHH!!!!!!!!!!!!
trouble-man Skrevet 18. mars 2004 Forfatter Skrevet 18. mars 2004 Hvis det er noen som har det samme problemet, kan de vær så snill si ifra? Er det bare vår datamaskin som er helt ødelagt?
xt3r.retarded Skrevet 17. august 2004 Skrevet 17. august 2004 Hvis du har Samsung Syncmaster 957p , så har de veldig stor feilprosent. eg har en samsung syncmaster 957p å eg har samme problem med spill trur du at det er skjermen som er probleme mitt???
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå