Gå til innhold

Sigarer


Jext

Anbefalte innlegg

Er det flere her som deler interessen for sigarer på forumet? Jeg er relativt fersk på dette men fikk lyst til å prøve en ordentlig sigar etter å ha smakt en som var dårlig oppbevart men fremdeles god på smak. Kjøpte meg noen sigarer i sommer og ble veldig glad i å nyte de så det ble flere sigarer og humidor.

Egentlig synes jeg det er vanskelig å holde styr på hva jeg har likt foreløpig, da båndene og navnene er veldig like og jeg ikke har funnet noe godt system å organisere dette. Savner en untappd app for sigarer!

Jeg bor i Oslo og har kjøpt sigarer på et par butikker her, om det er noen tips til gode steder der man kan kjøpe det på nettet, eller kunnskap om hvordan eventuell mva påvirker pris fra nettbutikker som f.eks https://www.ihavanas.com/ mottas det med takk.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg mener på at det var en sigartråd her inne før, men jeg fant den ikke med søk på sigar nå. Kanskje noen andre husker?

Har selv kun erfaring med sigarer kjøpt på Sverige-turer. Røyker gjerne en halv mens jeg drikker, blir kvalm og angrer dagen etter når alt stinker gammel røyk? 

Lenke til kommentar

Fant noen tråder, tror det er en ja som var lang og inneholdt mye tekst, men finner ikke akkurat den. Dukker kanskje opp med tiden pga oppgradering av forum.

 

Har røyka en del sigarer når jeg drakk. Det kan være digg. Tok Stena Saga en del til Frederikshavn en del før, og det var et sted i sentrum man måtte gå 20 minutter til, der hadde de masse morsomt. Men vet ikke om det er åpent lenger. Det stedet som har vært åpent i alle år rett i havna (husker ikke navnet), har de noen, som er billigere enn i Norge.

På Svinesund, i enten Eurocash eller Maximat (husker ikke), er det en egen butikk som selger røyk og sigarer, svæær sjappe med masse greier, mener det var en del billig og bra der også.

Men ja, skriver som andre gjør, det er digg når det står på, men dagen etter blir du tett i brøstet, halsen, får drit dårlig smakssans, ekstra svimmel i huet, leiligheten stinker av gammel sigarrøyk. For ikke å snakke om halskreftrisiko. Så jeg har slutta. Men, en periode en sjelden gang er vel verdt å nyte livet for. Dømmer ingen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...