asad Skrevet 27. desember 2003 Skrevet 27. desember 2003 HEhe, litt dumt spørsmål, men hvordan overfører jeg sanger fra en musikk CD til harddisken? Jeg har faktsik aldri gjort det før
eiriksen Skrevet 27. desember 2003 Skrevet 27. desember 2003 Ja, aller ført finner du en program som kan rippe cder til harddisk som MP3 fil. Jeg anbefaler dB PowerAmp som er et enkelt program å bruke. Innstaller det og sett en cd inn i pcen. Deretter trykker du på dmc Audio CD input. Der velger du det som sangene heter og sånn info. Er du logget på net kan du få det automatisk lastet ned. Deretter settet du igang med å rippe, du trykker på knappen nest til høyre og velger rip with options. Der veger du hvor filen skal havne etterp og kvaliteten. Lykke til med rippingen
wil Skrevet 27. desember 2003 Skrevet 27. desember 2003 hvis du registrer Winamp 5 så går det også an å gjøre det med Winamp. musimatch også Blaze Media Pro++++++++++++++ mange mange fler
baldviking Skrevet 28. desember 2003 Skrevet 28. desember 2003 Jeg bruker MediaPlayer og får kjeft av alle PC-komisene mine... men den er nå enkelt i bruk, da...ripper, henter mediainformasjon, putter i artist/albummapper og jeg kan lage spillelister i den. Alt det vanlige.
Duron rocks Skrevet 30. desember 2003 Skrevet 30. desember 2003 dB Poweramp er bra det.... Men jeg holder en knapp på CDEx. Syns det er bedre, går liksom raskere enn dB syns jeg.
ace_ventuora Skrevet 30. desember 2003 Skrevet 30. desember 2003 Jeg bruker MediaPlayer og får kjeft av alle PC-komisene mine... syns den var enkel jeg å. skulle bare prøve winamp og har nå gått over til det. MYE lettere( mener ikke media player var vanskelig) men liker den bare bedre. burde prøve du å
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå