Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Apple TV+


Anbefalte innlegg

Ny strømmetjeneste Apple TV+.

 

Snart kommer Disney+. Vil det ingen ende ta.

I dag har jeg Netflix, Amazon, HBO og Viaplay. I tillegg kjøper/leier jeg av og til filmer fra Google Play.

Abonnerer i et par måneder på Youtube for å kunne se Youtube Originals (Serien Impulse), men innholdet ellers er ikke verd fulltids abonnement der.

 

Jeg likte den nye serien See fra Apple, men har lite lyst å betale 60kr i måneden hvis innholdet ellers er dårlig.

Noen som har tegnet abonnement på Apple TV+?

Som har sett gjennom katalogen hva de har av innhold. Noen bra filmer og serier fra andre nettverk hos Apple TV+?

 

Edit: Forsøkte å tegne et prøveabonnement hos Apple TV+.

Norsk side først, Norsk pris. Deretter engelsk side, engelsk pris.

Måtte opprette meg en Apple ID.

Det eneste innholdet Apple TV+ har er egetproduserte serier.

Kommer nok til å avslutte før prøveperioden går ut.

 

Spent og se om Apple kommer med App for TV. Har en Samsung TV i dag hvor alle mine strømmetjenester er representert med egen App.

Edit: Ser ut som enkelte TV har Apple TV, https://www.apple.com/no/apple-tv-app/devices/. Ser ikke ut som min Samsung 65" UHD TV fra 2017 er støttet. Kun nyere TVer fra 2018.

 

Finnes det ikke et underforum for Strømming/Strømmetjenester? Burde hatt det, i stedet for å bruke denne underforumet "Internett og Nettverk".

 

Edit: Ser ut som Apple TV App har mulighet for å koble opp mot Viaplay, HBO, CMore, TV2 Sumo, Amazon Prime

 

Edit: Apple TV App og Apple TV+ ser ikke ut til å være det samme. Det er nesten ingenting innhold på Apple TV+ forruten det Apple har produsert selv. Ingen mulighet for å kjøpe/leie filmer.

Endret av DJViking
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
DJViking skrev (På 10.11.2019 den 22.59):

Edit: Apple TV App og Apple TV+ ser ikke ut til å være det samme. Det er nesten ingenting innhold på Apple TV+ forruten det Apple har produsert selv. Ingen mulighet for å kjøpe/leie filmer.

Det er litt forvirrende, men det finnes faktisk tre produkter/tjenester med samme navn:

  • Apple TV (HD eller 4K) er en fysisk boks du kobler til TV-en din. Du kan laste ned apper og spill fra App Store, blant annet apper fra alle de store strømmetjenestene. Apple TV HD eller 4K er et bra alternativ til såkalte smart-TV-er, som ofte har elendig brukervennlighet og som blir utdatert etter få år.
     
  • Apple TV-appen er en app du får til både Apple TV og alle andre enheter fra Apple, men også enkelte TV-er fra andre produsenter. Apple TV-appen kan vise innhold fra Apples egen strømmetjeneste (se under), samt enkelte andre strømmetjenester.
     
  • Apple TV+ er Apples nye og egne strømmetjeneste. De har kun egenproduserte serier og filmer i katalogen.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...