akelbo Skrevet 7. november 2019 Skrevet 7. november 2019 Red Dead Redemption 2-mods hopper over introen og gir enda bedre grafikk
alike Skrevet 7. november 2019 Skrevet 7. november 2019 Slik jeg forstår det så er en "Reshade" noe som modifiserer directX og ikke akkurat spillet egne filer knyttet til grafikken. 1
Gunfreak Skrevet 7. november 2019 Skrevet 7. november 2019 Pcen nekter meg å bruke reshade. Jeg fikk tvunget den til å laste ned, men når jeg prøver å installere den på rdr.exe. blokker den. Og jeg finner ikke noe måte å tvinge den gjennom.
Avean Skrevet 7. november 2019 Skrevet 7. november 2019 nVIDIA brukere trenger ikke reshade lenger. Last ned: https://international-gfe.download.nvidia.com/GFE/GFEClient/ReShadeFilters/v1.0/Curated_ReShade_Filters.zip Og legg de under c:\program files\nvidia corporation\ansel (lag mappa hvis den ikke eksisterer) Da kan du bruke game filter mens du er ingame ALT-F3 og alle reshade filterne kommer opp der. Kan også laste ned ekstra filter fra reshade og slenge i Ansel mappa hvis du har behov. Syns den photorealism konfiggen har alt for mange filter men Clarity er kjekt siden det fjerner en del motion blur som man ser på avstand i spillet. 1
Gjest Slettet+192384 Skrevet 7. november 2019 Skrevet 7. november 2019 Pcen nekter meg å bruke reshade. Jeg fikk tvunget den til å laste ned, men når jeg prøver å installere den på rdr.exe. blokker den. Og jeg finner ikke noe måte å tvinge den gjennom. Du kan prøve å ta i bruk Nvidia's egen filter (reshade) funksjon (ALT+Z in game). Der kan du stille på mye forskjellige settings.
Gjest Slettet-QB4VTZbn Skrevet 7. november 2019 Skrevet 7. november 2019 (endret) Pcen nekter meg å bruke reshade. Jeg fikk tvunget den til å laste ned, men når jeg prøver å installere den på rdr.exe. blokker den. Og jeg finner ikke noe måte å tvinge den gjennom. Det er fordi spillet er i dx12 og Vulkan, som enda ikke er ordentlig støttet i Reshade (kun beta). Bedre å bruke grafikkfiltrene i Geforce Experience, som fungerer fint i både Vulkan og dx12. Edit: Det virker som mappe-rettighetene er strengere for RDR2, så når man lager en preset i Reshade, så må dette gjøres i et annet spill. Det kan være også at Red Dead Online vil klage på Reshade-filene i mappen.. Endret 7. november 2019 av Slettet-QB4VTZbn
Gunfreak Skrevet 7. november 2019 Skrevet 7. november 2019 Det er fordi spillet er i dx12 og Vulkan, som enda ikke er ordentlig støttet i Reshade (kun beta). Bedre å bruke grafikkfiltrene i Geforce Experience, som fungerer fint i både Vulkan og dx12. Det har jo ikke noe med at windows defende mener reshade er et virus og nekter at jeg bruker det.
Asbjørn Sunde Skrevet 9. november 2019 Skrevet 9. november 2019 Hvordan laster man ned disse modsene?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå