Gå til innhold

Innrede møterom


Anbefalte innlegg

Hei!

 

Jeg har fått i oppgave å innrede møterommene på jobben, og håpte dere på forumet her kunne hjelpe meg litt.

 

Møterommene det er snakk om har plass til 18 personer hver, men vil stort sett ikke brukes av mer enn 4 personer om gangen. Bruken er både internt til arbeid i excel o.l. programmer, samt konferansesamtaler med kunder.

 

Er det noe spesielt jeg bør tenke på, som ikke er nevnt under?

 

1: Hvilke type skjermer bør jeg ha? Er det bedre med to mellomstore skjermer enn en stor f.eks?

2: Kabling, hva er fremtiden? Stabilitet er viktig, jeg tenker at hdmi er greit å få på plass, men bør det legges opp til USB-C også? 

3: Leverandører: Er det noen som kjenner til solide mellomstore leverandører i Oslo-området? Tenker da på totalleverandører av it-systemet på møterommet (kabling, skjermer, konferanseverktøy).

 

Setter stor pris på om det henvises til artikler og annen info slik at jeg kan lese meg litt opp på egenhånd også.

På forhånd takk for gode svar!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Etter å tatt noen runder på våre møterom så endte vi opp med en stor TV på veggen, HDMI kabel opp i bordene med ett knippe Display Port adaptere og en Logitech Group for kamera og høytaler/mikrofon.

 

Vi har ikke hatt noen problemer med bruken etter det.

Endret av Zts
Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...