Gå til innhold

Bonuspoeng ved bruk Curve mastercard


Gjest Slettet-YQ8U8xbZ

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-YQ8U8xbZ

Er det noen som har erfaring med Curve kortet her?

Funker det greit med opptjening av bonuspoeng når man bruker kortet?

 

Tenker hvis man legger til Norwegian kortet eller hvilket som helst annet kredittkort, får man da fortsatt 1% cashpoints når handelen går gjennom curve kortet?

 

Kredittkortene jeg har tenkt å bruke gjennom Curve er Norwegian visa, Shell MC og Flexi visa.

 

Er det ellers noe man bør være oppmerksom på ved bruk av Curve?

 

Hvis noen har erfaring med Revolut og N26 kan dere gjerne si noe om det i samme slengen.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg bruker det med coop mastercard og har fått bonuspoeng som normalt. Har også Bank Norwegian kobla til det, men skifter kun til BN om jeg handler i matbutikk (er over terskelen for halvering av bonuspoeng i BN). Skifte går enkelt, og funksjonen hvor du kan skifte i etterkant fungerer så vidt jeg ser også (uten at jeg har gjort inngående testing).

 

Jeg har fått notification i appen noen ganger om at transaksjoner ikke blir gjennomført, og at man bør ha med seg et annet betalingsmiddel. Det varer sjeldent lenge. Ellers lite å tenke på.

Lenke til kommentar

https://insideflyer.no/forums/threads/samletr%C3%A5d-curve-revolut-sas-tw-n26.12369/

 

Cashpoints går fint. Spesifikke bransjerabatter er det verre med (man får f eks ikke 25% rabatt hos power med dnb mc gjennom curve). Vil tro flexi visa dermed ikke funker.

 

Du må være mer spesifikk ang Revolut. Vet ikke hva du er ute etter, men Revolut er veldig bra.

Endret av Neonex
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...