Gå til innhold

Lyd på youtube/fb blir lav


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kan være dårlig kontakt selv om det virker litt usannsynlig. Bruker som regel en Q-tips hvor jeg river av all bomullen sånn at den ikke setter seg fast og trer litt Torky på den og har på isoproanol eller WD40 og renser godt. WD40 er god på å løse opp skitt og skape god kontakt.

 

Kan høres ut som du har litt problemer med strømforsyningen til hodetelefon-forsterkeren for det virker som du får ladet en kondensator når du pauser som igjen går tom når du begynner å dra på litt volum igjen.

 

En enkel fiks er vel å sette på en ekstern hodetelefonforsterker om du ikke har garanti. Fiio sine er gode

Lenke til kommentar

Kan være dårlig kontakt selv om det virker litt usannsynlig. Bruker som regel en Q-tips hvor jeg river av all bomullen sånn at den ikke setter seg fast og trer litt Torky på den og har på isoproanol eller WD40 og renser godt. WD40 er god på å løse opp skitt og skape god kontakt.

 

Kan høres ut som du har litt problemer med strømforsyningen til hodetelefon-forsterkeren for det virker som du får ladet en kondensator når du pauser som igjen går tom når du begynner å dra på litt volum igjen.

 

En enkel fiks er vel å sette på en ekstern hodetelefonforsterker om du ikke har garanti. Fiio sine er gode

 

Er lyden på selve telefon.

 

Prøvde å spille av spotify nå, samme skjedde dær. Men når jeg hadde koblet aux på bil skjedde det ikke.

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
La oss gå steg for steg;

 

Har du lyd på enheten din? Bare test det med et annet program som du kan teste som skype eller et annet program.

Er du sikker på at videodisplayet ditt på Youtube ikke er dempet?

Forsøk å åpne Youtube med forskjellige nettlesere hvis du er på en datamaskin hvis du er på en mobil enhet, bare bytt til telefonens nettutforsker.

Har videoen du ser på spilt inn med lyd?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...