Gå til innhold

Tips om valg av kredittkort


Anbefalte innlegg

Hei :)

Jeg trenger tips til valg av kredittkort i forhold til vårt bruksmønster. I dag handler vi primært på Kiwi, med noe handling på Obs og sporadisk handling på Rema. Vi fyller drivstoff primært på Esso, og forsikringen vår har vi via Storebrand. Strøm får vi fra Agva. Vi bruker vanlig VIsakort som er knyttet opp mot Trumf, slik at vi drar utbytte av dette når vi handler på Kiwi og fyller drivstoff på Esso. Ellers samler vi også poeng når vi handler på Obs. Vi har ingen kredittkort i dag, og vurderer nå å gå til anskaffelse av ett, og har vært innom Trumf visa, men er usikker på om dette er klokt. Vil vi spare mer poeng ved å bruke Trumf Visa kontra vanlig visakort og Essokort, der begge er knyttet opp til Trumf? Vi trenger ikke ta hensyn til noe reiseforsikring da dette er inkludert i forbundsavtalene vi har. 

 

Noen som har noen innspill her?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Man får også 1 % hos Coop + 1 % Trumf på alle Coop-butikker om man scanner medlemskort og betaler med Shell Mastercard. No brainer spør du meg. :)

 

Det kommer helt an på hvilken Coop du er medlem av. Her hos meg er det 2% hos Coop. Og så er det snakk om kjøpeutbytte og ikke Trumf hos Coop, så man kan ta ut penger kun en gang i året (på nyåret) og ikke når som helst som hos Trumf. Så litt mindre fleksibelt med hensyn til uttak, men selve bonusen er den samme. 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...