Gå til innhold

Sx1 verdens beste mobil ?


jorn_:-D

Anbefalte innlegg

fant denne på siemens sine sider:

sakset fra siemens sin hjemme side:

 

SX1 = nr. 1 og best

 

Nå er det offisielt: Siemens SX1 er den beste mobiltelefonen i verden. Xonio, et uavhengig testbyrå for mobiltelefoner og PC-er har kåret vår nye mobile stjerne som den beste på markede. Grunnen til at den utklasset sine konkurrenter er at den er fullpakket med funksjoner.

 

Det var ikke kun MP3-spilleren og radioen som gjorde utslaget, men det at Siemens SX1 er enkel og effektiv å bruke gjorde at den ble juryens favoritt.

 

Greit at den er god, men så god er den ikke!

 

Link til siemens siden der jeg fant det:

http://www.my-siemens.com/MySiemens/CDA/In...638_0_0,00.html

Endret av jorn_:-D
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

At SX1 havner på toppen er jo helt naturlig. Ingen annen mobil har like mange funksjoner, funker like bra og med et såpass vellykket design.

 

Xonio er kjent for å gi Siemens dårlige tester, så når de plasserer Siemens på topp for en gangs skyld, er det trolig noe i det :)

Legg merke til at man må helt ned til 13-plass for å finne neste Siemens: http://www.xonio.com/features/feature_9652573.html

 

MobilMania.cz er kanskje europas mest annerkjente mobil-webside, også de plasserer SX1 på topp-plass:

http://www.mobilmania.cz/Mobilnitelefony/A...D=6&EXPS=&EXPA=

 

Ikke overrasket at mange her er uenige, men man må legge personlige meninger til side og se på fakta. Dessuten bør man vel egentlig ha brukt hver enkelt av mobilene en måned eller to før man uttaler seg :)

Lenke til kommentar

Touché :p

 

Jeg mener bare at jeg er enig i konklusjonen til xonio, som er at den er det tyske (europeiske) markedets beste telefon, men det er et stykke derfra til verdens beste telefon når det finnes land litt lenger øst som har megapixler på telefonene sine og sånn...

 

Ikke at det er rettferdig å sammenligne, men det var ikke jeg som gjorde det heller.

Lenke til kommentar

Ja, det er ganske latterlig aa si at den er verdens beste mobiltelefon. Skal man foerst finne ut det, maa man gaa ganske i dybden aa sammenligne telefoner som egentlig ikke lar seg sammenligne (GSM vs. WCDMA vs. CDMA osv). Men det aa si at det er den mest funksjonsrike og mest teknologispekkede telefonen paa det europeiske markedet er mer rett.

Lenke til kommentar
Touché :p

 

Jeg mener bare at jeg er enig i konklusjonen til xonio, som er at den er det tyske (europeiske) markedets beste telefon, men det er et stykke derfra til verdens beste telefon når det finnes land litt lenger øst som har megapixler på telefonene sine og sånn...

 

Ikke at det er rettferdig å sammenligne, men det var ikke jeg som gjorde det heller.

Joda..men det blir uansett feil og sammenligne med Japan..( de er jo ca et år foran oss i teknologi)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...