Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Ebay Android spiller med DAB+. Funger den i Norge?


Valkyria

Anbefalte innlegg

Jeg har akkurat kjøpt meg "ny" bil fra 1994 som har en gammel Kenwood-spiller med kun FM og CD spiller.

Jeg har ønske om å modernisere bilen og anlegget og ønsker å montere en 1-DIN Android spiller, noe ála dette.

Det jeg lurer på er om en spiller som dette i det hele tatt vil fungere i Norge? Noe annet jeg burde tenke på om jeg monterer en slik spiller?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Såvidt jeg vet. Med unntak Joying, som har valgt å svarteliste ekstrautstyr de selv ikke har lagd.

 

Jeg ville gått for denne med PX6, 4GB RAM og DSP. Samme produsent som jeg har, som er kjent på markedet. Trenger dog en egen DAB+ dongle.

Merk at du mest sannsynlig trenger en langt sterkere aktiv antenne enn den som følger med dongelen du kjøper.

 

Enheten du linket til ser ganske sketchy ut. Utifra bildene har den ikke DAB+-mottaker. Ser ut som du må lodde ledninger også.

Endret av Dragen
Lenke til kommentar

Den PX6 saken så veldig fristende ut. Vet du hvilke dongel som passer til denne, evt aktiv antenne som du beskriver?

Den er også litt i dyreste laget, men ønsker selvsagt ikke å kjøpe katta i sekken med en snegletreg billigere enhet. Hvis monteringsjobben er lettere også er det jo veldig fristende med den du viser til :)

Lenke til kommentar

Den PX6 saken så veldig fristende ut. Vet du hvilke dongel som passer til denne, evt aktiv antenne som du beskriver?

Den er også litt i dyreste laget, men ønsker selvsagt ikke å kjøpe katta i sekken med en snegletreg billigere enhet. Hvis monteringsjobben er lettere også er det jo veldig fristende med den du viser til :)

Jeg kjøpte en random DAB+ dongle på Ebay. Antenne har jeg ikke investert i ennå, bruker den som fulgte med.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...