Jump to content
Sign in to follow this  
jae-ols

Automatisk sletting i Thunderbird.

Recommended Posts

Jeg har gått inn på automatisk sletting på Thunderbird. Satt det på sletting av alle meldinger eldre en 30 dager. Men ingen ting blir slettet. Prøvd flere ganger, noen som har peiling på hvorfor det ikke slettes? Og slette manuelt tar jo evigheter. 

Guest Slettet-t8fn5F

Thunderbird er en mail-klient. 

Kan bare anbefale å gå over til å bruke Web-mail.

Annonse

Har du satt opp med IMAP eller POP?

Det finner jeg ikke ut av. Hvor ser jeg det? å gikk jeg på innstillinger og huket av for "slett etter 30 dager" men intet skjer. 

Guest Slettet-t8fn5F

Mye arbeid å legge inn alle kontakter på nytt. Så det spørs om jeg går for denne. Og hvorfor er denne bedre? Slettes mail automatisk? 

Derfor jeg anbefaler å bruke Webmail, så legger du inn kontaktene en gang, for all fremtid. En datamaskin varer som kjent ikke evig.

Derfor jeg anbefaler å bruke Webmail, så legger du inn kontaktene en gang, for all fremtid. En datamaskin varer som kjent ikke evig.

Ved å legge inn en og en? Det høres ut som steinalderen. Må være en raskere metode. 

Guest Slettet-t8fn5F

Ved å legge inn en og en? Det høres ut som steinalderen. Må være en raskere metode. 

Du kan sikkert eksportere kontaktene i en csv fil, som du da importere.

Steinalder-vis er det å bruke mailklienter.

Du kan sikkert eksportere kontaktene i en csv fil, som du da importere.

Steinalder-vis er det å bruke mailklienter.

Det vet jeg ikke hvordan jeg gjør. Jeg er ingen "kløpper" på data. Kan du forklare meg hvordan jeg gjør det? 

Guest Slettet-t8fn5F

Det vet jeg ikke hvordan jeg gjør. Jeg er ingen "kløpper" på data. Kan du forklare meg hvordan jeg gjør det? 

Jeg er ingen kløpper på Thunderbird, så du må nesten Google deg frem til hvordan du eksporterer kontakter til en csv-fil.

På outlooksidene skal du importere kontaktene.

Jeg importerte alle kontakter fra hotmail.com. Men når jeg nå trykker på navnet og så send e-post skjer ingen ting. Virker ikke som de har blitt riktig lastet inn. Hvor på outlook finner jeg alt om utg. server og slikt?