Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Unngår han meg?


Anbefalte innlegg

Hei folkens! 

 

Jeg har begynt med studie, og har blitt kjent med medstudentene.  Det er en veldig stille gutt som jeg har blitt kjent med, og jeg har vært keen på å bli bedre kjent med ham. 

 

Han har alltid vært trøtt på skolen, og det stresser meg mye. Jeg har vært på fest med han i 2 ganger. På den andre festen har jeg sett hvor omsorgsfull han er. Han passa på alle. 

 

Jeg veit ikke hva som er greie, men etter en måned har han begynt å prate bittelitt mer med noen av våre felles venne, men han prater fortsatt såvidt med meg. Det stresser meg litt. 

 

Hva har skjedd? 



Anonymous poster hash: 87a2e...cb9
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

Hei folkens! 

 

Jeg har begynt med studie, og har blitt kjent med medstudentene.  Det er en veldig stille gutt som jeg har blitt kjent med, og jeg har vært keen på å bli bedre kjent med ham. 

 

Han har alltid vært trøtt på skolen, og det stresser meg mye. Jeg har vært på fest med han i 2 ganger. På den andre festen har jeg sett hvor omsorgsfull han er. Han passa på alle. 

 

Jeg veit ikke hva som er greie, men etter en måned har han begynt å prate bittelitt mer med noen av våre felles venne, men han prater fortsatt såvidt med meg. Det stresser meg litt. 

 

Hva har skjedd? 

 

Anonymous poster hash: 87a2e...cb9

 

 

TS her.

 

tankene er ikke helt på plass.  Det stresser meg ikke om han er alltid trøtt på skolen. 

 

Anonymous poster hash: 87a2e...cb9

Lenke til kommentar

 

nja. han har begynt å prate mer, men ikke med meg. :/ 

 

Anonymous poster hash: 87a2e...cb9

 

 

Du kan jo ta initiativ til å prate / henge med han?

 

Du ytrer et ønske om å prate med han, men du gjør ikke noe for å oppnå det ønsker, gjør du? I livet må du ta aktive valg og gjøre aktive handlinger for å fremme din egen agenda, kjør på.

Lenke til kommentar

Du kan jo ta initiativ til å prate / henge med han?

 

Du ytrer et ønske om å prate med han, men du gjør ikke noe for å oppnå det ønsker, gjør du? I livet må du ta aktive valg og gjøre aktive handlinger for å fremme din egen agenda, kjør på.

 

Vi pleier å henge i grupper og jeg forsøker alltid å prate med ham (han svarer såklart og kanskje prate bittelitt). 

 

Jeg er ikke noe flink i småprat og prøver å være forsiktig ellers.  Jeg veit ikke om jeg tør å ta sjanse å bli såret :/ 

 

Anonymous poster hash: 87a2e...cb9

Lenke til kommentar

 

Mulig det bare er han som er innesluttet. Så tror ikke han unngår deg, med mindre du har sett tydelige tegn på at han unngår å komme i kontakt med deg.  

 

Men hvorfor skal du sitte å vente på at han finner på å ta initiativ? Han vet nok ikke engang at du er interessert.

 

Anonymous poster hash: fd54e...16f

 

 

Det er fullt mulig.  Jeg tror jeg kan invitere ham å bli med på noe faglig denne uka. 

 

Anonymous poster hash: 87a2e...cb9

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Jeg føler at jeg prøver så hardt å henge med ham innimellom. hva bør jeg gjøre? Hvor går grensa mellom å kontakte noen ofte og å være klengete? 

 

Anonymous poster hash: 87a2e...cb9

 

 

Den går der -du- føler den bør være. Det er ingen andre som kan fortelle deg dette, det må du finne ut av selv. Som med alt annet. Velkommen til livet ^^

 

Jeg er for å få visdom om disse temaene inn i skolene som fag, men folk flest ser ut til å foretrekket at slike temaer skal forbli overlatt til skjebnens krefter, så da blir det ræva te karl.

Endret av Taurean
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...